مدیران خودروعصر اعتبار

دکوراسیون داخلی جسورانه آپارتمانی به رنگ زرد و سفید

عصر ساختمان- طرح دکوراسیون داخلی این آپارتمان با رنگ زرد و سفید و به طرزی جسورانه طراحی و اجرا شده است این خانه در پکن ، طراحی شده توسط استودیوی MDDM طراحی شده و طرح ماجراجویانه در فضایی به متراژ ۳۰۰ متر مربع به صورت دوبلکس، که بخشی از یک ساختمان مسکونی پنج طبقه است سازماندهی شده است.

دکوراسیون داخلی جسورانه آپارتمانی به رنگ زرد و سفید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از دکوبوم، خانه به نحوی طراحی شده که فضاهای پر جنب و جوش را به همراه شخصیت و انرژی مثبت خانواده ای جوان نمایش می دهد، رنگ زرد در طول روز روشنایی را بیشتر کرده و نور گرم را در فضا بیشتر خواهد کرد دیواره های زرد با عناصر سفید روشن برای طراوت و تعادل ترکیب شده اند در حالی که لکه های رنگی قرمز و فیروزه ای نیز در برخی نقاط افزوده شده است.

قدم زدن در اتاق نشیمن زرد مانند باز کردن پرده ها در یک روز تابستانی روشن است. صحنه آفتابی قلب را گرم می کند و روحیه را تقویت می کند.

طراحی داخلی با رنگ زرد  بی باکی و شجاعت  را در کل فضا ایجاد می کند و دیوارها و رواقهای زرد در اطراف اتاق غذاخوری و ورودی خانه به هم برخورد کرده و تم زرد رنگ در حین لایه بندی بافت را به فضا افزوده است. به جای پارتیشن ها ، در طراحی از عناصر  و مبلمان داخلی برای تغییر در سطوح و تفاوت های ظریف در کف برای مشخص کردن کارکردها در چیدمان خانه استفاده شده است.

کابینت های سفید بلند در اطراف اتاق ناهار خوری باعث آرامش بیشتری از رنگ غالب زرد  می شود دو چراغ آویزبالای میز ناهارخوری، مانند مجسمه ای منحصر به فرد در فضا به نظر می رسند .

صندلی های سبک اسکاندیناوی و ترکیب آن با ظاهری آرام در اطراف یک میز ناهار خوری مدرن ترکیبی زیبا ایجاد کرده است.

کمدهای ذخیره سازی سفید ، یک ستون واضح در مرکز فضا ایجاد می کند که به عنوان کمد برای ورودی خانه محسوب می شود در ورودی آشپزخانه درست در پشت این توده ، متناسب با فضای ناهار خوری در نظر گرفته شده و یک خروجی  دوم آشپزخانه دارای یک درب کشویی است که به طور مستقیم به ورودی خانه باز می گردد .

کفپوش سیمانی با رنگ دیواری با زمینه روشن ، تضاد جالبی را ایجاد می کند  همینطور وسایل چوبی و رنگهای فلزی سفید نقوش رایج در سراسر خانه محسوب می شوند.

دست انداز های فولادی سوراخدار پله اجازه می دهد تا نور خورشید فیلتر شود و سپس بر روی سطح براق کاشی های منحصر به فرد منعکس گردد ضمن اینکه گذرگاهی به فضای زندگی و احساسی سه بعدی اضافه می نماید.

یک میز کوچک در کنار  پله قرار دارد که دریچه ای پنجره ای را به داخل آشپزخانه ایجاد می کند که به تعاملات بین فضاها و مکالمه آسان تر کمک می کند همچنین این پنجره داخلی هم امکان ورود نور اضافی روزانه را در پله ها ایجاد می کند.

با حرکت  به فضای داخلی از  ورودی خانه به آشپزخانه ، امتداد تم زرد ، سفید و کاشی ها به خوبی احساس می شود و درهای فیروزه ای روشن که در برخی از کابینت های بالایی آشپزخانه دیده می شود ویژگی منحصر به فردی را به فضا افزوده است.

برای طراحی داخلی این آپارتمان دیوارهای پارتیشن اصلی در آپارتمان برداشته شده تا دهانه های بزرگی ایجاد شود که به زندگی خانواده اجازه حرکت آزادانه دهد درب های کشویی نیز در دیوارهای ساختاری موجود برای شکل دهی به جریان های حرکتی بین مناطق مختلف خانه در نظر گرفته شده است.

از یک درب فیروزه ای برای بستن آشپزخانه و در عین حال برای ایجاد یک ویژگی طراحی سرگرم کننده استفاده می شود.

فضای ذخیره سازی فراوان در هر منطقه عملکرد خوبی به فضا بخشیده و با استفاده از فضای عمودی در تا ارتفاع سقف فضای کافی ایجاد کرده است.

متریال های مینیمالیستی و سایر رنگ ها و اجزای داخلی به کار رفته در درون طرح ترکیبی چشم نواز، جسورانه و منحصر به فرد ایجاد کرده است در ادامه با پلان ها و مقطع این آپارتمان زرد رنگ با ما همراه باشید……

پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو