مدیران خودروعصر اعتبار

رحمان زاده خبر داد:

افتتاح ۵۰ پروژه شهری در منطقه ۱۳ به زودی

عصر ساختمان-شهردار منطقه ۱۳ از افتتاح و بهره برداری از ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی منطقه در راستای خدمت رسانی به شهروندان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

افتتاح ۵۰ پروژه شهری در منطقه ۱۳ به زودی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رحمان زاده، شهردار منطقه 13 در نشست فصلی ائمه جماعات منطقه که عصر امروز (13 بهمن ماه) در مسجد چهارده معصوم (ع) برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از افتتاح و بهره برداری از 50 پروژه عمرانی و خدماتی منطقه در راستای خدمت رسانی به شهروندان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: سال گذشته نیز 74 پروژه فرهنگی، آموزشی، خدماتی و ... با حضور دکتر حناچی شهردار محترم تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    وی برگزاری این نشست‌ها را در راستای ارتباط مستمر با مساجد، ائمه جماعات و اجرای تأکیدات دکتر حناچی مبنی بر مسجد محوری اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همفکری ائمه جماعات مساجد بیش از پیش بتوان به شهروندان خدمت کرد.

    شهردار منطقه 13 همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و گفت: اقدامات خوبی در راستای تبدیل پارک جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران صورت گرفته و ظرفیت‌های خدمت رسانی به شهروندان به خصوص ساکنان شرق تهران افزایش خواهد یافت.

    همچنین در این مراسم آیت الله حمیدی در سخنانی با اشاره به برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، از ائمه جماعات مساجد خواست تا در جهت تبیین این دستاورد‌ها به مردم همت گمارند.

    حجت الاسلام و المسملین صادق زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران نیز در نشست فصلی ائمه جماعات ضمن تبیین آثار فرهنگی، اجتماعی، علمی و.. انقلاب اسلامی ایران، ایام الله دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های ارزشمند انقلاب در مساجد خواند و آن را ضروری توصیف کرد.

    در پایان این برنامه از جمعی از فعالان قرآنی و مسئولان نماز خانه‌های ساختمان‌های ستادی منطقه و نواحی تقدیر شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار