مدیران خودروعصر اعتبار

۱۳۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان تسهیلات مسکن به سیلزدگان ایلام پرداخت شد

عصر ساختمان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از ابتدای بسته حمایتی دولت تا کنون ۱۳۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان وام و کمک بلاعوض مسکن(احداث، تعمیر و معیشتی) به سیلزدگان استان پرداخت شده است.

۱۳۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان تسهیلات مسکن به سیلزدگان ایلام پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، حبیب الله محبی روز چهارشنبه اظهار داشت: از این میزان تسهیلات پرداختی به سیل‌زدگان تاکنون 465 میلیارد ریال کمک بلاعوض به مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل این استان پرداخت شده است.

    وی با اشاره به توزیع رایگان سیمان در مناطق سیل‌زده ایلام افزود: تاکنون 13 هزار تن سیمان رایگان معادل 260 هزار کیسه برای بازسازی در مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام یادآور شد: برای هر واحد مسکونی احداثی روستایی و شهری 160 کیسه سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب توزیع شده است.

    محبی از فعالیت مهندسان ناظر ساخت مسکن زیر پوشش این بنیاد در مناطق سیل‌زده ایلام خبر داد و یادآور شد: این افراد بر همه مراحل از تهیه نقشه ساختمان تا پایان کار نظارت کامل دارند.

    وی اضافه کرد: تاکنون 12 هزار و 769 پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل این استان جهت دریافت تسهیلات ارجاع شده که از این میزان 9 هزار و 987 مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری در استان نیز گفت: تاکنون 2 هزار و 36 مورد آواربرداری، یک هزار و 923 مورد پی کنی ساختمان، یک هزار و 845 مورد آرماتور بندی و یک هزار و 527 مورد دیوار چینی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

    2 موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز امسال باعث بروز خرابی‌های متعددی در حوزه زیرساخت‌های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه و زیربخش‌های کشاورزی در استان ایلام شد.

    بیشترین خسارت‌ها به مناطق شهرهای ماژین دره‌شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.

    بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، جمعیت استان ایلام 580 هزار و 158 نفر معادل 73 صدم درصد جمعیت کل کشور است و رتبه آخر میزان جمعیت را در میان استان‌ها دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو