مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد استان :

دستگاه‌های اجرایی برای تامین مسکن مددجویان در شهر ایلام همکاری کنند

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون عمده مشکلات مسکن مددجویان این استان مربوط به شهر ایلام آن هم به دلیل گرانی مسکن و نیز نداشتن زمین است که در این زمینه از دستگاه‌های اجرایی استان در خواست داریم جهت رفع این مشکل کمک کنند.

دستگاه‌های اجرایی برای تامین مسکن مددجویان در شهر ایلام همکاری کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، «ضیاء رضایی»  در نشست با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد ساخت مسکن برای نیازمندان است  که در این زمینه این نهاد در سال‌های گذشته اقدامات مهمی را انجام داده است.

    وی گفت:  در این زمینه فقط در سال 98 بیش از 900 مورد خدمات عمرانی و مسکن  شامل خرید، ساخت، بهسازی و تعمیرات کلی و جزیی برای مددجویان این نهاد در حال اجراء است که تا پایان امسال تکمیل و واگذار می‌شوند .

    مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: در شهرستان دهلران امسال بیش از صد واحد مسکن مهر در حال خرید و واگذار به مددجویان این نهاد است که با این اقدام عمده مشکلات مسکن مددجویان این شهرستان برطرف می‌شود.

    رضایی تصریح کرد: با اقداماتی که در زمینه رفع مشکلات مسکن مددجویان در این استان انجام گرفته  در بیشتر شهرستانها مشکلات مسکن نیازمندان به حداقل رسیده و در حال برطرف شدن است.

    وی ادامه داد:  هم اکنون عمده مشکلات مسکن مددجویان این استان مربوط به شهر ایلام آن هم به دلیل گرانی مسکن و نیز نداشتن زمین است که در این زمینه از دستگاه‌های  اجرایی استان در خواست داریم جهت رفع این مشکل کمک کنند.

    مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: با توجه به خرید 110واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران و نیز واگذاری 30 قطعه زمین به مددجویان این نهاد که در سالهای گذشته اقدام به احداث مسکن کرده‌اند  تقاضای ما رسیدگی فوری و تسریع در صدور اسناد مالکیت این واحدها به نام مددجویان است.

    «حیدریان» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام نیز در این نشست آمادگی این دستگاه را در زمینه همکاری با کمیته امداد و خدمت به مددجویان این نهاد اعلام کرد.

    وی گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام آمادگی دارد در کمترین زمان ممکن اسناد مالکیت واحدهای مسکونی مددجویان را صادر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار