مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در پرند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: در ایام دهه فجر ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد و تعداد کل واحد‌های افتتاح شده به بیش از ۷۴ هزار واحد می‌رسد.

افتتاح ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در پرند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه 3 هزار و 800 واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: 2 مدرسه، مخزن آب، محوطه‌سازی بوستان مشاهیر و پل‌های عابرپیاده از جمله پروژه‌های مهم در شهر جدید پرند است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

    او گفت: آسفالت پیاده‌روها، ایجاد دستگاه بالابر آتش‌نشانی و تکمیل محوطه‌های شهر جدید پرند از جمله پروژه‌هایی است که تا پایان 22 بهمن 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

    مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه حدود 6 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند دارای مشکلات معارض، حقوقی و قانونی است، گفت: بخش عمده‌ای از واحد‌های شهر جدید پرند دارای چنین مشکلاتی است که با همکاری وزارت راه و شهرسازی و قوه قضائیه سعی داریم این مشکلات را برطرف کنیم.

    وطن‌خواهی گفت: در مجموع 74 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسیده که با افتتاح 6 هزار واحد مسکونی تا پایان سال تعداد آن‌ها به 78 هزار واحد می‌رسد.

    او با بیان اینکه طرحی از سوی وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن آماده شده است که دارندگان مسکن مهر برای دریافت واحد‌های خود اقدام و واحد‌های آن‌ها تبدیل به فروش اقساطی شود، گفت: بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی طرحی را آماده کرده‌اند تا بر اساس آن متقاضیانی که برای دریافت واحد‌های مسکونی خود اقدام نکنند، نرخ سود وام مسکن آن‌ها از 4 درصد به 18 درصد افزایش یابد.

    مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: متأسفانه در شهر جدید پرند تعداد زیادی از واحد‌ها خالی مانده و متقاضیان برای تحویل این واحد‌ها اقدام نمی‌کنند. همین موضوع باعث شده تا وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن این طرح را برای جذب بیشتر متقاضیان فراهم کند.

    وطن‌خواهی گفت: با اعلام این طرح، تعداد متقاضیان برای دریافت واحد‌ها افزایش یافته است، اما هنوز برخی از متقاضیان برای دریافت واحدها اقدام نکرده‌اند و ما امیدواریم هر چه سریعتر متقاضیان برای تکمیل واحد‌های خود و همچنین آب و برق آن اقدامات لازم را انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی