مدیران خودروعصر اعتبار

اتمام پروژه‌های بخش شمالی میدان شهدا مشهد

عصر ساختمان- مدیر اجرایی پروژه میدان شهدا مشهد مقدس گفت: مقرر شده است تا پایان تابستان امسال، قطار شهری کارگاه میدان شهدا را به ما تحویل دهد تا این بخش از حالت کارگاهی خارج شود.

اتمام پروژه‌های بخش شمالی میدان شهدا مشهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم ، وحید برجسته‌نژاد در بازدید رئیس و اعضای شورای شهر از پروژه‌های طرح میدان شهدا مشهد اظهار داشت: با وجود شرایط اقتصادی خاص حاکم بر کشور، با توفیقاتی که حاصل شده، روند پروژه‌های طرح میدان شهدا رو به رشد است.

    وی افزود: زخم بخش شمال شرقی میدان شهدا زمانی برطرف می‌شود که عملیات مربوط به ایستگاه‌های خطوط قطار شهری در این محل به پایان برسد.

    مدیر طرح میدان شهدای شهرداری مشهد تصریح کرد: مقرر شده است تا پایان تابستان امسال، قطار شهری کارگاه میدان شهدا را به ما تحویل دهد تا این بخش از حالت کارگاهی خارج شود.

    برجسته‌نژاد بیان کرد: بخش‌های شمالی پروژه میدان شهدا نیز به مساحت 5 هزار متر مربع در حال انجام است که کل این پروژه نیز تا پایان تابستان سال جاری به اتمام رسیده و مردادماه ورودی خودروها به پارکینگ تالار شهر راه‌اندازی می‌شود.

    وی با اشاره به احداث پروژه مینو براساس برنامه زمان‌بندی شده، تصریح کرد: همه ساختمان‌های محور صاحب‌الزمان(عج) نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و احداث پروژه تجاری و پارکینگ توحید نیز در سال جاری آغاز می‌شود.

    مدیر طرح میدان شهدای شهرداری مشهد گفت: بازگشایی معبر 20 متری در حاشیه بوستان هشت‌آباد و احداث 350 واحد پارکینگی در زیر این معبر نیز از جمله اقدامات پیش‌بینی شده برای امسال است.

    برجسته‌نژاد با اشاره به اینکه اجرای نمای دوم ساختمان‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در سال جاری 120 میلیارد تومان برای تملک و 23 میلیارد تومان نیز برای اجرای پروژه‌های طرح میدان شهدا پیش‌بینی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی