مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش تخلفات ساختمانی، سیمای شهری قم را آشفته کرده است

عصر ساختمان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: افزایش تخلفات ساختمانی، سیمای شهری قم را آشفته کرده است.

افزایش تخلفات ساختمانی، سیمای شهری قم را آشفته کرده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حسن بختیاری شب گذشته در یکصد و سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به طرح اصلاح ارزش معاملاتی تبصره 11 ماده 100 قانون شهرداری‌ها بیان کرد: در روند ساخت‌وسازهای قم، سود اصلی به جیب معماران می‌رود و در این میان حقوق شهرداری‌ها پایمال می‌شود.

    نایب رییس شورای اسلامی شهر قم افزود: افزایش تخلفات ساختمانی، منظر و سیمای شهری قم را آشفته کرده است و باید از طریق سازوکارهای قانونی مانع از این شرایط شد.
    وی تصریح کرد: ساخت‌وسازهای غیر مجاز دارای آثار منفی در مدیریت شهری است و موجب از میان رفتن فضای سبز خانگی در قم می‌شود.
    بختیاری خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این لایحه بتوانیم از سال آینده به طور جدی‌تری مانع از تخلفات ساختمانی در ساخت‌و سازهای شهری شویم که در این خصوص چاره‌ای به غیر از افزایش هزینه تخلفات نداشتیم.
    در این جلسه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: در جهت تدوین ارزش معاملاتی در شهر الگوهای معاملاتی شهرهای دیگر نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است که در این باره اسکلت‌های بتنی و یا فلزی تا سه سقف، اسکلت‌های آجری و سوله‌های صنعتی از جمله این موارد است.
    مجید اخوان پیرامون طرح ساماندهی دکل‌های مخابراتی و آنتن‌های مخابراتی عنوان کرد: نصب این آنتن‌ها در شهر قم دائمی نیست و ساماندهی خواهد شد.
    وی در رابطه با اصلاحیه بودجه سال 98 سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم نیز اظهار کرد: با اصلاحیه این بودجه به میزان 82 میلیارد ریال موافقت شد، ضمن اینکه بودجه سال 99 این سازمان تا 86 میلیارد ریال به تصویب رسید.
    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: همچنین بودجه سال 98 سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم نیز به میزان 59 میلیارد ریال در شورای شهر قم مورد مصوب شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار