مدیران خودروعصر اعتبار

صدور ۱۲۵ سند روستایی در فومن طی سال گذشته

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه سهمیه شهرستان فومن برای صدور سند روستایی هزار فقره بوده است، از صدور ۱۲۵ سند روستایی در این شهرستان طی این مدت خبر داد.

صدور ۱۲۵ سند روستایی در فومن طی سال گذشته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر ، مدیرکل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در جلسه بررسی روند صدور اسناد روستایی که عصر پنج شنبه در دفتر فرماندار شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار از ابتدای اجرای سند روستایی در قالب سند توسعه هشت هزار سند در شهرستان فومن صادر شده است.

    شاخص صدور سند در گیلان33 درصد است

    محمداکبرزاده با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 527 درخواست در ثبت شهر ستان فومن موجود است، افزود: در ماه جاری 141 رأی صادر شده که از این تعداد آرا 42 مورد به صدور سند ختم شده است.

    وی به تشکیل جلسات مشترک با ثبت اسناد و تنظیم نقش راه برای آسیب شناسایی ها تاپایان فصل تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: میانگین کشوری درصدور اسناد 42 درصد بوده که استان گیلان 33 درصد و شاخص شهرستان فومن نیز 40 درصد است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهرستان فومن 131 روستایی بالای  20 خانوار دارد، تصریح کرد: 52 روستای این شهرستان برخوردار از سند شدند.

    وی دلیل میانگین خوب شهرستان فومن را استقبال روستائیان آن برای داشتن سند روستایی دانست و گفت: این نشان دهنده تعامل خوب بین مردم و مسئولان و سطح آگاهی بالای مردم این شهرستان است.

    15 هزار سهمیه صدور سند در بخش روستایی در سال 95

    اکبرزاده به ابلاغ سهمیه سال 95 استان در سه روز گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهای آینده طی نشستی با مسئولان ثبت اسناد و املاک استان برگزار و میزان سهمیه سندهای شهر و روستایی مشخص می شود.

    وی با اشاره به سهمیه 15 هزار سندی در بخش روستایی به استان گیلان، اظهار کرد: این میزان در بخش شهری برای شهرهای زیر 25 هزار نفر یک هزار و 900 سند است.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه سهمیه صدرو سند روستایی در سال گذشته برای شهرستان فومن یک هزار سهمیه بوده است، تصریح کرد:از این میزان سهمیه، 125 سند روستایی صادر شد.

    به گفته این مسئول تخصیص سهمیه سال جدید دلیلی بر اجرایی نشدن سهمیه سال گذشته نبوده بلکه علاوه برشتاب و تسریع در اجرای کردن تعهد گذشته باید تقسیم سهمیه سال جدید را نیز  دنبال کنیم.

    وی به وجود برخی عقب ماندگی ها از برنامه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم های کارشناسی از بنیاد مسکن و ثبت اسناد دلیل این عقب ماندگی ها را آسیب شناسی می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو