مدیران خودروعصر اعتبار

فاز دوم آرامستان اراک راه اندازی شد

عصر ساختمان-شهردار اراک گفت: با توجه به دستورالعمل خاص و بهداشتی جهت کفن و دفن اموات و خاکسپاری ویژه، فاز دوم آرامستان اراک مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاز دوم آرامستان اراک راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمد کریم شفیعی چهارشنبه هفتم اسفندماه  با اشاره به تمامی اقدامات پیشگیری و ضدعفونی در مجموعه شهرداری بیان کرد: با شناسایی موارد مثبت این بیماری در اراک اقدامات پاکسازی و ضدعفونی توسط شهرداری در کنار تعطیلی مراکز پر تجمع همچون کلاس ها، نمایشگاه ها، استخرها، سالن های ورزشی آغاز شد.

    وی افزود: ضدعفونی سرویس های بهداشتی سطح شهر، پارک ها و سازمان ها تابعه شهرداری، روزانه دو مرتبه ضدعفونی و اتوبوس ها، پایانه ها انجام و ایستگاه های اتوبوس نیز هر شب شست و شو می شوند، همچنین ضدعفونی تاکسی ها نیز در دستور کار قرار دارد.

    شفیعی با اشاره به اینکه تمامی سیستم های رایانه ای ادارات و سازمان های تابعه به صورت مستمر ضدعفونی می شوند و سلامت پرسنل بوسیله دستگاه تب سنج الکترونیکی هر روز بررسی می شوند، گفت: حدود 14 هزار ماسک و دستکش ویژه کارگران خدمات شهری، کارگران فضای سبز و کارمندان شهرداری توزیع شده است، در کنار آن 2 هزار و 340 عدد دستکش پلاستیکی، هشت دست لباس ضد اسید و مخزن 5000 لیتری برای حمل کلر نیز تهیه شده است.

    وی اقلام ضدعفونی را شامل 5 هزار و 700 لیترآب ژاول، الکل و آهک عنوان کرد و گفت: 900 سطل زباله گندزدایی، آهک پاشی و ضدعفونی و 4 عدد سم پاش جهت اماکن عمومی، تاکسی ها، اتوبوس ها و ساختمان های شهرداری و ... تهیه شده است، همچنین حوضچه های ضدعفونی در محل دفن پسماندها ایجاد شده و تمامی خودروها پس از ورود و خروج ضدعفونی می شوند.

    شهرداری اراک با بیان اینکه طبق دستورالعمل ابلاغی از اول اسفندماه محل دفن زباله های جدید جداسازی و ماشین های ویژه در این راستا در نظر گرفته شد که عملیات دفن تحت تدابیر خاص انجام گیرد، افزود: کفن و دفن جنازه ها و خاکسپاری به صورت ویژه و براساس دستورالعمل خاص بهداشتی انجام می شود، همچنین فاز دوم آرامستان 32 هکتاری نیز راه اندازی شده است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار