مدیران خودروعصر اعتبار

آزادراه تهران ـ شمال از صبح هشتم اسفند باز است

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال از صبح فردا برای عبور مردم باز می‌شود، گفت: ما مسیر آزادراه را باز می‌کنیم و اگر در محور کندوان انسدادی نداشته باشیم، ان‌شاءالله تردد انجام می‌شود.

آزادراه تهران ـ شمال از صبح هشتم اسفند باز است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، خیرالله خادمی با اشاره به افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال توسط رئیس جمهور در روز گذشته اظهار داشت: از روز آینده هشتم اسفند و از اول صبح منطقه یک آزادراه برای عبور مردم باز می‌شود.

    وی افزود: از شب گذشته محور چالوس به علت بارش برف مسدود شده بود و پیش‌بینی می‌کنیم امروز بازگشایی شود. به هر حال اگر محور کندوان بسته باشد، قطعا عبور از آزادراه هم معنایی ندارد چون انتهای منطقه یک به شهرستانک متصل می‌شود و اگر مسیر مسدود باشد خودروها امکان تردد ندارند، اما به هر حال ما از صبح فردا مسیر را برای عبور خودروها باز می‌کنیم.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: نگهداری منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود که از شب گذشته به علت بارش برف عملیات برف‌روبی را از طریق ادوات و ماشین‌آلات راهداری در این مسیر انجام دادند. همچنین تمهیداتی در مورد جلوگیری از ریزش بهمن داشتند.

    وی تأکید کرد: پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، ارگان‌های امدادی و سایر ارگان‌های متولی جاده از فردا در منطقه یک آزادراه مستقر هستند.

    خادمی با بیان اینکه قیمت عوارضی آزادراه تهران ـ شمال طبق گفته رئیس‌جمهور برای ایام غیرپیک و برای سواری‌ها 20 هزار تومان و در ایام پیک برای سواری‌ها 30 هزار تومان خواهد بود، دریافت عوارض به صورت ETC و الکترونیک است و خودروها نیازی به توقف ندارند.

    منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال به طول 32 کیلومتر از بزرگراه همت پس از تقاطع آزادگان آغاز می‌شود و تا شهرستانک در محور کندوان ادامه دارد.

    این مسیر 32 کیلومتری موجب کاهش 65 کیلومتری فاصله تهران تا چالوس و کاهش 1.5 ساعته مدت زمان سفر بین تهران تا چالوس می‌شود.

    خودروها پس از خروج از منطقه یک، در مقطع شهرستانک وارد محور کندوان می‌شوند و پس از طی مسیر در جاده قدیم پس مرزن‌آباد وارد وارد منطقه 4 آزادراه خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار