مدیران خودروعصر اعتبار

خسته بند:

وزارت کشور مصوبه افزایش ۳۰ درصدی عوارض ساخت و ساز را ابطال کند

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در شرایط کنونی مصوبه شورای شهر تهران برای افزایش ۳۰ درصدی عوارض ساخت و ساز به هیچ وجه کارشناسی نیست، گفت: وزارت کشور به عنوان متولی و ناظر این حوزه، باید مصوبه شورای شهر را ابطال کند.

وزارت کشور مصوبه افزایش ۳۰ درصدی عوارض ساخت و ساز را ابطال کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از مصوبه اخیر شورای شهر تهران برای افزایش 30 درصدی عوارض ساخت و ساز در پایتخت، گفت: این اقدام عملا به معنای افزایش قیمت مسکن خواهد بود، زیرا با افزایش 30 درصدی عوارض، قیمت تمام شده افزایش خواهد یافت.

    قیمت مسکن با افزایش نرخ مصالح ساختمانی گران تر شده است

    نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی سازندگان برای تولید مسکن با مشکلات بسیاری مواجه هستند، از طرفی با افزایش نرخ مصالح ساختمانی، قیمت مسکن گران تر شده است، حال اعضای شورای شهر تهران با چه استدلالی عوارض ساخت و ساز را افزایش داده اند.

    مصوبه اخیر شورای شهر به خریداران واقعی ضربه می زند

    وی گفت: در دو سال اخیر با افزایش چشمگیر قیمت مسکن، آمار معاملات و خرید و فروش ملک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و علت اصلی آن کاهش قدرت مالی خریداران ارزیابی شده است، از این رو مصوبه اخیر شورای شهر قطعا به خریداران واقعی نیز ضربه وارد خواهد کرد.

    مصوبه شورای شهر برای افزایش 30 درصدی عوارض ساخت و ساز به هیچ وجه کارشناسی نیست

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در شرایط کنونی مصوبه شورای شهر تهران برای افزایش 30 درصدی عوارض ساخت و ساز به هیچ وجه کارشناسی نیست، گفت: وزارت کشور به عنوان متولی و ناظر این حوزه، باید مصوبه شورای شهر را ابطال کند زیرا این مصوبه در سال آینده بازار مسکن را دچار التهاب می کند.

    اعضای شورای شهر تهران در هفته اخیر نسبت به اصلاح محاسبه عوارض ساخت و ساز اقدام کردند، بر اساس مصوبه اخیر شورای شهر، عوارض ساخت و ساز بر اساس مرغوبیت مکانی ملک حداکثر 30 درصد افزایش می یابد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار