مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت و تکمیل سازه‌های عمرانی قطعه پایانی آزادراه شهید همت

عصر ساختمان:مدیرکل دفتر فنی استاندار البرز از روند رو به رشد ساخت وتکمیل سازه های عمرانی بخش های انتهایی آزادراه شهید همت در حوزه استان البرز خبر داد.

ساخت و تکمیل سازه‌های عمرانی قطعه پایانی آزادراه شهید همت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایلنا در البرز، ابوالفضل فانی در حاشیه بازدید استاندار البرز و هیات‌ عمرانی، از قطعه پایانی آزادراه همت(شهدای البرز)، با اعلام این خبر گفت: چنانچه مطابق برنامه پیش‌بینی شده امور اجرایی اتمام یابد در آینده نه چندان دور می‌توانیم شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه در حوزه استحفاظی البرز باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: پیشرفت این طرح عظیم ملی طی چند ماه اخیر به میزان دو برابر رشد داشته و انتظار می‌رود با اهتمام ویژه مسئولان امر و مرتفع کردن موانع و مشکلات‌مالی این پروژه، سیر صعودی پیشرفت آن ادامه یابد.

    مدیرکل دفتر فنی استاندار البرز افزود: کار ساخت تعداد زیادی از پل‌های آبرو در مسیر بزرگراه شهید همت که دارای قابلیت ترافیکی نیز است اتمام یافته و عملیات اجرایی  پل‌های خاص نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

    وی متذکر شد: ساخت یک دستگاه تونل دوقولو نیز که اصلی‌ترین بخش باقیمانده پروژه قلمداد می‌شود رسماً از اوایل هفته آینده با حفاری دهانه ورودی آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی