مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی:

۴۵ هزار خانوار آذربایجان شرقی صاحب مسکن اقشار کم درآمد می شوند

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از واگذاری ۴۵ هزار واحد مسکونی به اقشار کم درآمد شهری استان خبر داد.

۴۵ هزار خانوار آذربایجان شرقی صاحب مسکن اقشار کم درآمد می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، قربان محمدی پیش از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: احداث و واگذار واحدهای مسکونی ارزان قیمت با هدف رفع مشکلات 45 هزار خانواده محروم و بی بضاعت شهری، بخشی از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در کنار سایر فعالیت های عمرانی بوده است.

    وی با اشاره به تامین اعتبار هزینه شده برای ساخت این واحدها از محل آورده خریداران، تسهیلات بانکی کم بهره و مساعدت های حساب 100 امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان شد: تهیه و ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد کلان شهرها عمده مشکل بنیاد است زیرا نیازمند برنامه ریزی و اجرای طرح های عملیاتی است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته در حال حاضر مشکلی در زمینه ساخت مسکن روستایی نداریم ولی ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در کلان شهرها مشکلی جدی است که با وجود تصور برخی افراد مبنی بر تامین این نیاز از راه احیای بافت فرسوده، این نیاز تنها با چنین اقدامات بخشی پاسخ داده نمی شود.

    محمدی با اشاره به ظرفیت های استان گفت: ساخت سالانه تعداد مشخصی مسکن از مهمترین نیازهای آذربایجان شرقی در حال حاضر است و بر همین اساس بنیاد مسکن با استفاده از بسترهای قانونی و در حوزه اختیارات خود نسبت به ساخت مسکن ارزان قیمت برای افراد کم درآمد و محروم استان از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و بویژه زوج های جوان تلاش می کند که تحقق کامل این مهم نیازمند تامین و جذب اعتبار بیشتر و همت مسئولان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو