مدیران خودروعصر اعتبار

ظرفیت سازی‌ جدید در شهر پردیس برای طرح مسکن ملی

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت:‌ به زودی برای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ظرفیت‌های جدیدی را در شهر پردیس ایجاد می‌کنیم.

ظرفیت سازی‌ جدید در شهر پردیس برای طرح مسکن ملی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در شهر جدید پردیس برای طرح اقدام ملی مسکن 19 هزار سهمیه در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: بخشی از این سهمیه‌ها در قالب تأمین زمین به تعاونی‌ها واگذار شده و بخش دیگر هم به خود متقاضیان برای انجام ثبت نام واگذار شده است.

    او ادامه داد: در طرح اقدام ملی مسکن به ویژه در شهر جدید پردیس به طور کلی اراضی و زمین‌ها مشخص شده و اقدامات برای آماده سازی جهت ساخت واحدها صورت گرفته است.

    هدایت با اشاره به اینکه هنوز اراضی و یا محل ساخت واحدها در طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیان مشخص نشده است، گفت: ثبت نام نهایی هنوز در شهر جدید پردیس انجام نشده و بسیاری از متقاضیان به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف و ظرفیت‌های جدیدی در این شهر برای ثبت نام ایجاد می‌شوند.

    حذف دلالان سرپایی از طرح اقدام ملی مسکن
    مدیرعامل شرکت عمران پردیس توضیح داد: متأسفانه به دلیل شرایط ویژه‌ای که در شهر جدید پردیس وجود دارد تعداد زیادی دلال در این شهر حضور دارند که همین موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای متقاضیان می‌شود.

    او اظهار کرد: دلالان از هر فرصتی برای سوء استفاده از شرایط متقاضیان استفاده می‌کنند، به طوری که چندی پیش اقدام به خریداری کد رهگیری متقاضیان شهر جدید پردیس در طرح اقدام ملی مسکن کردند که همین موضوع باعث ایجاد شرایط خاص برای متقاضیان شد.

    هدایت یادآور شد: هنوز ثبت نام و یا محل ساخت برای تک تک متقاضیان مشخص نشده است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان فریب دلالان را نخورند چرا که خرید و فروش کد رهگیری و یا سهمیه این شهر برای تمامی متقاضیان غیرقانونی و غیرمجاز است.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس تأکید کرد: با همکاری دادستانی و پلیس بسیاری از این دلالان سرپایی دستگیر و حذف شدند. به دلیل شرایط ویژه‌ای که در این شهر وجود دارد متقاضیان خود باید مراقب باشند و فریب نقل و انتقالات برای سهمیه‌های خود را نخورند.

    او بیان کرد: تا پایان سال بار دیگر  برای ثبت نام، ظرفیت‌های جدیدی را در شهر پردیس ایجاد و در آینده نزدیک شرایط متقاضیان را اعلام می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار