مدیران خودروعصر اعتبار

خبری خوش برای مالکان مسکن مهر پردیس؛

هزینه نصب کنتور گاز برای بار اول رایگان شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پردیس از پیگیری دستور وزیر راه در خصوص هزینه نصب کنتور گاز مسکن مهر خبر داد و گفت:‌نصب کنتور برای بار اول رایگان است اما پس از آن تا یکماه ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

هزینه نصب کنتور گاز برای بار اول رایگان شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مهدی هدایت اظهار کرد:‌ پیرو ورود خبرگزاری تسنیم و متعاقب آن دستور وزیر محترم راه و شهرسازی در خصوص هزینه یک میلیون تومانی نصب کنتور گاز که از مالکان مسکن مهر فاز 11 (کوزو) دریافت می‌شد، امروز جلسه‌ای با حضور رئیس نظام مهندسی پردیس و عوامل ذی‌ربط برگزار شد.

    وی ادامه داد: برای بار اول که از طریق مدیر بلوک و شرکت کوزو به مالکان واحدهای مسکن مهر اطلاع‌رسانی می‌شود، مالکان هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند. یعنی نصب کنتور گاز واحد مسکونی رایگان است.

    وی افزود:‌عموما از 59 نفر هر بلوک بین 40 تا 45 نفر همان روز اول برای نصب کنتور گاز مراجعه کرده و بدون پرداخت هزینه‌ای این کار انجام می‌شود.

    وی تصریح کرد:‌ بر اساس توافقی با شرکت خدمات رسان گاز انجام شده این بوده که تا مراجعه مالکان ظرف یک‌ماه قرار شد هزینه 400 هزار تومان برای نصب کنتور گاز دریافت شود.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این باره‌ توضیح داد:‌ بعد از روز اول،‌مجددا باید یک نفر به پردیس بیاید،‌ ضمن این که بایستی یک نفر نماینده کوزو و یک نفر از نظام مهندسی باشد، این حضور نیز حدود 400 هزار تومان هزینه در بر دارد.

    هدایت در عین حال گفت:‌اما برای افرادی که چند سال است واحد خود را تحویل نمی‌گیرد و واحد مسکن مهر دست بنگاه‌ املاک است هیچ تعهدی نداریم. اینها را باید از کجا پیدا کنیم. این افراد باید مبلغ حدود یک میلیون تومان برای نصب کنتور پرداخت کنند.

    وی با تاکید بر این‌که درخواست مبلغ یک میلیون تومانی برای نصب کنتور از مالکان بار اول غیرقانونی است، افزود:‌ برای مراجعه تا ظرف یکماه هم 400 هزار تومان از سوی مالکان پرداخت شود.

    وی یادآور شد: بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مسکن مهر، برای یک بلوک فقط یکبار به صورت رایگان مسائل مربوط به نصب کنتور انجام می‌شود.

    وی با بیان این‌که سال گذشته تا یکماه  مراجعه از مالکان 400 هزار تومان دریافت می‌شد،‌ اظهار کرد: امسال این مبلغ به یک میلیون تومان افزایش یافته بود که بر اساس توافق صورت گرفته همان 400 هزار تومان سال گذشته دریافت خواهد شد.

    مالکان پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فاز 11 (کوزو) در صورت مشاهده دریافت هزینه‌های بالاتر از مبلغ اعلام شده مدیرعامل شرکت عمران پردیس می‌توانند این مسئله را جهت پیگیری به خبرگزاری تسنیم (تحریریه اقتصادی 02142139242) اطلاع دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار