مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

شیوع ویروس کرونا اتمام مسکن مهر را با چالش رو به‌ رو کرد

عصر ساختمان- نبیان گفت: شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخی از کارگاه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف را تعطیل کرده است.

شیوع ویروس کرونا اتمام مسکن مهر را با چالش رو به‌ رو کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تحویل 61 هزار واحد مسکن مهر در سال 98 در شهر‌های بالای 25 هزار نفر خبر داد و گفت: بنای ما بر این بود که تا پایان سال 98 تمامی واحد‌های فاقد مشکلات حقوقی و با پیشرفت فیزیکی بالای 30 درصد را به اتمام برسانیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در هفته‌های پایانی سال و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی ایجاب می‌کرد که کار‌ها به طور موقت تعطیل شود.

    او با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر تا تحویل آخرین واحد آن به متقاضیان تعطیل شدنی نیست افزود: دولت خود را متعهد به اتمام طرح مسکن مهر می‌داند و رفع مشکل مسکن هموطنان را نه تنها وظیفه قانونی که وظیفه شرعی خود نیز می‌داند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ما در سمت‌های سازمانی خود یک وظیفه قانونی داریم که از طرف قانونگذار و بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌ها متعهد به انجام آن هستیم، اما زمانی که موضوعی از طرف مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار می‌گیرد به وظیفه شرعی ما تبدیل می‌شود.

    او افزود: علاوه بر واحد‌های تحویلی در حدود 21 هزار و پانصد واحد نیز افتتاح و 14 هزار و 600 واحد نیز آماده افتتاح است.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از احداث و تکمیل 19 باب خدمات روبنایی از جمله مدرسه، کلانتری و سایر خدمات عمومی مشابه به مبلغ 32 میلیارد تومان در سال 98 نام برد و ادامه داد: سازمان ملی زمین و مسکن به آماده سازی 1395 هکتار از اراضی مسکن مهر برای 15010 واحد مسکونی به مبلغ 83 میلیارد تومان کمک کرده است.

    نبیان در پایان ابراز امیدواری کرد: با مهار شیوع ویروس کرونا در کشور و رعایت مسائل بهداشتی درباره زمانبندی جشن پایان مسکن مهر در ادارات کل راه و شهرسازی تصمیم گیری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار