مدیران خودروعصر اعتبار

در چند روز آینده انجام می‌شود؛

تکمیل ثبت‌نام پیامکی مسکن ملی در شهرهای کم‌خطر

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نتایج پالایش ۵۰۰ هزار نفر متقاضی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن که از طریق اینترنت ثبت نام کرده‌اند به زودی اعلام می‌شود، گفت: حدود ۸۰۰ هزار نفر نیز از طریق پیامک نام نویسی کرده اند که در روزهای آینده ساکنان شهرهای کم خطر از نظر اپیدمی کرونا می توانند ثبت نام خود را از طریق اینترنت نهایی کنند.

تکمیل ثبت‌نام پیامکی مسکن ملی در شهرهای کم‌خطر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: در مرحله دوم فراخوان ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن حدود 500 هزار نفر از طریق اینترنت و 800 هزار نفر از طریق پیامک نام نویسی کردند. نتایج پالایش متقاضیان اینترنتی بر اساس شروط پنج گانه انجام شده و به زودی اعلام می‌شود.

    وی افزود: در خصوص افرادی هم که با ارسال پیامک ثبت نام خود را رزرو کرده بودند، طی روزهای آینده برنامه زمانبندی را برای تکمیل فراینده نام نویسی این افراد از طریق اینترنت اعلام می کنیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط شهرها، در چند روز آینده اعلام می‌کنیم که ساکنان شهر های کم خطر بتوانند از طرق مختلف مثل مراجعه به کافی نت ها ثبت نام خود را از طریق سامانه tem.mrud.ir نهایی کنند.

    به گفته محمود زاده، به تدریج با برداشته شدن محدودیت های کرونا شرایط برای تکمیل فرایند نام‌نویسی تمامی افرادی که در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند فراهم می شود.

    به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکونی، شهریور 1398 به طور رسمی با حضور رئیس جمهور آغاز شد. البته در برخی از مناطق از پایان سال 1397 کلید خورده بود. در قالب این طرح تا پایان سال 1398 عملیات احداث دست کم 218 هزار و 52 واحد آغاز شده که بیش از نیمی از پروژه را شامل می شود. بر اساس اعلام اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اولین واحدهای مسکن ملی در بعضی مناطق کشور، خرداد یا تیرماه امسال تحویل می شود. پیش از این هم محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفته بود که 17 هزار و 500 واحد در شهرهای کوچک آماده واگذاری است. همچنین روز 23 اردیبهشت 1399 طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دستور داد که 2000 واحد مسکن ملی پرند تا قبل از هفته دولت (شهریور ماه) امسال به متقاضیان تحویل داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار