مدیران خودروعصر اعتبار

راه‌های فرار از پرداخت مالیات بر خانه های خالی مسدود می‎شود

عصر ساختمان- نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: مالیات بر خانه های خالی به صورت خودکار بازار عرضه و تقاضا در بازار مسکن را کنترل خواهد کرد. از این رو ما اجازه نخواهیم داد که برخی از افراد سودجو با نگاه سرمایه ای، اقدام به انباشت مسکن در بازار کنند.

راه‌های فرار از پرداخت مالیات بر خانه های خالی مسدود می‎شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه‌ملت، ولی اسماعیلی  با انتقاد از عدم ساماندهی خانه های خالی از سکنه، گفت: یکی از اولویت های اصلی مجلس در شرایط کنونی ایجاد پایه های جدید مالیاتی در کشور از جمله مالیات بر خانه های خالی است.

    مالیات بر خانه های خالی برای مدیریت بازار مسکن بسیار ضروری است

    نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مالیات بر خانه های خالی برای مدیریت بازار مسکن بسیار ضروری است، زیرا بر اساس اطلاعات واصله یک فرد حدود 670 مسکن و یک فرد دیگر 360 مسکن در اختیار دارد، حال اجرای قانون مذکور می تواند از بروز چنین مسائلی جلوگیری کند.

    مالیات بر خانه های خالی به صورت خودکار بازار عرضه و تقاضا در بازار مسکن را کنترل خواهد کرد

    وی گفت: مالیات بر خانه های خالی به صورت خودکار بازار عرضه و تقاضا در بازار مسکن را کنترل خواهد کرد. از این رو ما اجازه نخواهیم داد که برخی از افراد سودجو با نگاه سرمایه ای، اقدام به انباشت مسکن در بازار کنند.

    راه های فرار مالیات بر خانه های خالی بسته خواهد شد

    اسماعیلی با اشاره به ابراز نگرانی کارشناسان درباره شکل گیری قراردادهای صوری اجاره مسکن در پی اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی، افزود: خوشبختانه مجلس یازدهم به صورت کارشناسی تمام خلاء های قانون مالیات بر خانه های خالی را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کرده است، از این رو به طور حتم در زمان تدوین و تصویب قانون مربوطه تمام این موارد مد نظر قرار خواهد گرفت.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایط کنونی حجم گسترده ای از مساکن موجود در کشور جزء مساکن خالی از سکنه است که مدیریت این میزان مسکن می تواند به بهبود وضعیت بازار و کاهش قیمت ها در این حوزه بیانجامد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو