مدیران خودروعصر اعتبار

آنالیز اوراق خرید مسکن

عصر ساختمان- آخرین اوراق تسهیلات مسکن ارائه شده در سال گذشته (تسه۹۸۱۲)، از ابتدای سال جاری تا به امروز (۱۸ تیر ماه) با افزایش تقاضا از سوی فعالان این حوزه توانست قیمت خود را با ۳۱٫۴۹ درصد افزایش از کانال ۵۶ هزار تومان به کانال ۷۴ هزار تومان برساند.

آنالیز اوراق خرید مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴:۰۰

    آخرین اوراق تسهیلات مسکن ارائه شده در سال گذشته (تسه9812) از ابتدای سال جاری تا به امروز (18 تیر ماه) بازدهی 31٫5 درصدی را به ثبت رسانده است.

    اوراق تسهیلات مسکن اسفند ماه سال 1398(تسه9812) که در اسفند ماه سال گذشته با قیمت اولیه 56 هزار و 860 تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در فروردین ماه با افت قیمت قابل توجهی مواجه شد.

    قیمت تسه9812 در فروردین ماه امسال با افت 19٫3 درصدی از 56 هزار تومان به 45 هزار تومان کاهش یافت.

    اما در اردیبهشت ماه امسال، اوراق تسهیلات مسکن همزمان با افزایش قیمت مسکن، روند صعودی به خود گرفت و توانست افت قیمت فروردین ماه را جبران کند.

    قیمت تسه9812 در اردیبهشت ماه امسال با رشد بیش از 43 درصدی از 45 هزار تومان به بیش از 65 هزار تومان افزایش یافت اما باز هم در خرداد ماه امسال تغییر روند داد و با افت بیش از 9 هزار تومان به کمتر از قیمت اولیه خود در اسفند ماه سال گذشته رسید.

    پس از افت قیمت تسه در خرداد ماه، بازار مسکن شاهد افزایش قیمت تسه از ابتدای تیر ماه بوده، به طوری که اوراق تسهیلات مسکن با تشکیل روند صعودی خود از ابتدای تیر ماه امسال تا به امروز (18 تیر ماه) با رشد بیش از 31 درصدی قیمت به بیش از 74 هزار تومان رسیده است.

    در مجموع، آخرین اوراق تسهیلات مسکن ارائه شده در سال گذشته (تسه9812)، از ابتدای سال جاری تا به امروز (18 تیر ماه) با افزایش تقاضا از سوی فعالان این حوزه توانست قیمت خود را با 31٫49 درصد افزایش از کانال 56 هزار تومان به کانال 74 هزار تومان برساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی