مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس دانشگاه شهرکرد:

خوابگاه خیریه دانشجویی در دانشگاه شهرکرد احداث می‌شود

عصر ساختمان- رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: پیش‌بینی می‌شود خوابگاه خیریه دانشجویی با مشارکت بنیاد ۱۵ خرداد در سال جاری در دانشگاه شهرکرد کلنگ‌زنی شود.

خوابگاه خیریه دانشجویی در دانشگاه شهرکرد احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، شایان شامحمدی در سومین گردهمایی سالانه خیران اظهار داشت: سال گذشته با مشارکت خیران استان 12 هزار مترمربع ساختمان‌ کلنگ‌زنی شد و بیش از 18 هزار مترمربع را هم تعهد کردند که در سال جاری عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

    وی با اشاره به مشارکت خیران در حوزه کمک به دانشگاه افزود: خیران دانشگاهی در جهت حمایت از دانشگاه 300 میلیون تومان به این دانشگاه کمک کردند.

    رئیس دانشگاه شهرکرد توسعه دانشگاه را توسعه علم، فرهنگ و فناوری دانست و بیان کرد: توسعه دانشگاه‌ها علاوه‌برتوسعه علم، فرهنگ و فناوری سبب توسعه اقتصاد مقاومتی می‌شود و با توجه به تحقق شعار سال خیران حمایت خود را از دانشگاه شهرکرد اعلام کردند.

    شامحمدی با اشاره به اقدامات خیران دانشگاهی در سال گذشته خاطرنشان کرد: ساخت خوابگاه، ساختمان مرکزی دانشگاه، ساختمان رفاهی دانشگاه، ساختمان نهاد نمایندگی رهبری از جمله اقداماتی بوده که توسط 7 خیر در دانشگاه شهرکرد انجام شده است.

    وی از کلنگ‌زنی خوابگاه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این خوابگاه با مشارکت بنیاد 15 خرداد در سال جاری کلنگ‌زنی شود.

    رئیس دانشگاه شهرکرد راه‌اندازی و احداث آزمایشگاه‌های مرکزی، خوابگاه‌، دانشکده‌های فنی و مهندسی را از مهم‌ترین نیازهای این دانشگاه عنوان و تصریح کرد: در راستای رفع نیازهای دانشگاه‌ باید خیران بیشتری جذب شود.

    شامحمدی ادامه داد: در حال حاضر 8 هزار و 200 دانشجو در 161 رشته تحصیلی و40 گروه و 41 رشته دکتری در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند.

    وی افزود: بیش از 700 مقاله در مجلات معتبر و ژورنال‌های isi جهانی از دانشگاه شهرکرد به عنوان تولید علمی به چاپ رسیده است.

    رئیس دانشگاه شهرکرد بیان کرد: در سال 93 به ازای هر عضو هیئت علمی 1.2 درصد مقاله علمی و در سال 94 به ازای هر عضو هیئت علمی 1.4 درصد مقاله ارائه شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار