مدیران خودروعصر اعتبار

طرح های خروج از رکود بانک مسکن در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

عصر ساختمان:طرح های جدید پرداخت تسهیلات بانک مسکن با هدف خروج از رکود در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

طرح های خروج از رکود بانک مسکن در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، مدیر شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری روز شنبه در نشست رونمایی طرح های تسهیلات این بانک گفت:ارائه تسهیلات جدید و کاهش نرخ سود تسهیلات این بانک در راستای حمایت از ساخت و ساز و رونق بازار مسکن آغاز شده است.
    به گزارش روابط عمومی بانک مسکن استان، لطف الله آباد افزود: در طرح جدید بانک مسکن به تمام کسانی که قصد ساخت و ساز انبوه دارند حتی بدون وجود حساب نزد بانک و یا رسوب حساب نیز تسهیلات مشارکت پرداخت می کند.
    وی افزود: در شهرکرد تسهیلات مشارکت به ازای ساخت یک واحد از 900 میلیون ریال سنتی سازی تا یک میلیارد و 300 میلیون ریال با ساخت فناوری نوین با نرخ سود 22درصد و 8 ساله و نرخ تقسیط 20 درصد پرداخت می شود.
    به گفته وی، در سایر شهرهای استان نیز از 700 میلیون ریال سنتی سازی تا یک میلیارد ریال به صورت فناوری نوین با نرخ سود 22 درصد و 8ساله و نرخ تقسیط 20 درصد پرداخت می شود.
    آباد گفت: پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری با خرید اوراق حق تقدم سقف فردی تسهیلات خرید در شهرکرد به صورت انفرادی تا سقف 500 میلیون ریال و سایر شهرهای استان تا سقف 400 میلیون ریال پرداخت می شود.
    مدیرشعب بانک مسکن استان ادامه داد: تسهیلات مسکن برای زوج هایی که تاریخ عقد آنها اول فروردین ماه سال 75 به بعد است در شهرکرد 800 میلیون ریال و در سایر شهرهای استان 600 میلیون ریال پرداخت می شود.
    آباد گفت: در روش پرداخت با سپرده گذاری متقاضیان می توانند با افتتاح انواع حساب های تعهدی مانند حساب صندوق پس انداز مسکن یکم ، حساب حساب صندوق جوانان و حساب صندوق مسکن عادی برای دریافت تسهیلات همانند سال های قبل برنامه ریزی کنند.
    وی افزود: سقف پرداخت تسهیلات مسکن یکم در شهرکرد 600 میلیون ریال به صورت انفرادی و در سایر شهرهای استان 400 میلیون ریال است که با 100 میلیون ریال جعاله به ترتیب به 700 و 500 میلیون ریال افزایش می یابد که با نرخ 11 درصد و بازپرداخت 12 ساله تقسیط می شود.
    وی افزود : سقف تسهیلات مسکن یکم برای زوج ها در شهرکرد یک میلیارد و 200 میلیون ریال و در سایر شهرهای استان 800 میلیون ریال است.
    مدیر شعب بانک مسکن استان ادامه داد: در طرح تضمین معاملات در بانک مسکن، انبوه سازان می توانند بخشی از مبلغ فروش واحد خود را نقد از خریدار دریافت و مابقی را تا سقف 50 درصد ارزش ملک و مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال با اقساط 30 میلیون ریالی پرداخت می شود.
    آباد افزود: در این طرح بانک مسکن پرداخت اقساط خریدار را در سر رسید ماهانه تضمین نموده و در قبال کارمزد پنج درصد شرایط معامله را برای انبوه سازان و خریداران این واحدها فراهم می کند.
    به گفته وی، با توجه به اینکه در گذشته خریداران مسکن در پیش خرید واحد مسکونی با ریسک کلاهبرداری از سوی پیش فروشنده مواجه بوده و امکان داشت که فروشنده یک واحد خود را به چند نفر بفروشد و موجب خسارت پیش خریدار واحد مسکونی شود لذا بانک مسکن به عنوان طرف سوم، شرایط قانونی قابل وثوق را در طرح حساب امانی برای خریداران انجام می دهد.
    وی افزود: واحدهای تولیدی در بخش مسکن و ساختمان می توانند برای خرید ماشین آلات ساختمانی خود در صورت نو بودن تجهیزات 70 درصد بهای آن و در صورت دست دوم بودن تا 50 درصد بهای آن را از بانک مسکن تسهیلات دریافت کند.
    آباد تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در بخش مسکن پس از پایان دوره مشارکت و بصورت واریزی یکجا ،2 ساله و با نرخ تسهیلات 22 درصد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو