مدیران خودروعصر اعتبار

استفاده از ۱۷ هزار گروه جهادی در ساخت مسکن محرومان

عصر ساختمان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: بیش از ۱۷ هزار گروه جهادی که تخصص آن‌ها مشارکت در ساخت مسکن است، استفاده کرده‌ایم، همچنین با همکاری بنیاد تعاون و سایر موسسات در این بخش در حوزه مشارکت استفاده خواهیم کرد.

استفاده از ۱۷ هزار گروه جهادی در ساخت مسکن محرومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مراسم تفاهم‌نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی با هدف محرومیت‌زدایی ضمن اشاره به این نکته که سازمان بسیج مستضعفین به عنوان یک نهاد بزرگ مردمی در شبکه خدمات رسانی سطح کشور فعالیت می‌کند، گفت: این سازمان گسترده‌ترین شبکه خدمات رسانی در سطح کشور را ایجاد کرده و با رویکرد تعاملی و انقلابی در بخش مسکن و شهرسازی مناطق محروم و همچنین حل مشکلات مستضعفان فعالیت‌های خود را ادامه خواهد داد.

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن اشاره به انگیزه این نهاد برای محرومیت‌زدایی در سطح کشور، ادامه داد: ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که در چهارچوب سیاست‌های نظام و با همکاری وزارت راه و شهرسازی تمام توان و ظرفیت خود را به میدان بیاوریم تا مشکل محرومان و مستضعفان در این بخش حل شود.

    * استفاده از پتانسیل بسیج در جهت صاحب‌خانه کردن مستضعفین

    سلیمانی در بیان اولویت‌های سازمان تحت نظر خود، گفت: محرومان و مستضعفان از ستمدیده‌‌ترین طبقات اجتماعی کشور هستند، بنابراین توسعه آبادانی مناطق حاشیه شهر‌ها و همچنین توسعه راه‌های روستایی جزء برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بسیج مستضعفین است.

    وی، با اشاره به پتانسیل‌های سازمان بسیج مستضعفین، افزود: سازمان بسیج مستضعفین این آمادگی را دارد تا نقش همکاری، تعامل و توسعه سازندگی را داشته باشد و ما از انگیزه‌های انقلابی که در حوزه بسیج مستضعفین وجود دارد، استفاده خواهیم کرد.

    سلیمانی، در تشریح توانمندی‌های این سازمان، بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفین از تمام توان و توانایی خود در بخش مهندسی و نیروی انسانی و همچنین فنی و مهندسی، ماشین آلات را در این بخش به کار خواهد گرفت و با توجه به آن که هزاران مهندس در این مجموعه فعال هستند، بخشی از این واحد‌ها و مسیر‌های روستایی را ایجاد خواهیم کرد.

    * استفاده از 17 هزار گروه جهادی در ساخت مسکن محرومان

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در بیان برنامه‌های این سازمان، تصریح کرد: بیش از 17 هزار گروه جهادی که تخصص آن‌ها مشارکت در ساخت مسکن است، استفاده کرده ایم همچنین با همکاری بنیاد تعاون و سایر موسسات در این بخش در حوزه مشارکت استفاده خواهیم کرد.

    سلیمانی با بیان اینکه ما تاکنون تجربه‌های گسترده‌ای را در حوزه محرومیت زدایی داریم، گفت: برای توسعه زیرساخت‌ها سعی خواهیم کرد، در قالب این تفاهمنامه قدم‌های بزرگی را برداریم و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و با یک انگیزه انقلابی قول خواهیم داد به مردم تا سرعت پروژه‌ها را افزایش دهیم.

    وی در پایان با بیان اینکه باید بتوانیم با استفاده از مصالح مستحکم این پروژه‌ها را به پایان برسانیم، بیان کرد: این اقدام هم یک کارنامه درخشان برای وزارت راه و شهرسازی می‌شود تا در قالب یک جبهه واحد برای حل مشکلات مناطق محروم اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار