مدیران خودروعصر اعتبار

تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی از ۱۵ میلیون به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن در استان همدان با بیان اینکه امسال سهمیه واحدهای مقاوم‌سازی شده در استان ۱۲ هزار واحد است، گفت: در روستاهای همدان ۲۰ هزار خانوار مسکن ندارند و یا فاقد مسکن مناسب هستند.

تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی از ۱۵ میلیون به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبر آنلاین از نهاوند ؛ حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن استان که در همایش دهداران در نهاوند سخن می گفت با اعلام مطلب فوق و با اشاره به خدمات ارزشمند و تأثیرگذار بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد انقلابی بر کسی پوشیده نیست زیرا با برنامه‌ریزی مناسب توانست از میزان مهاجرت روستاییان به شهرها و روی آوردن به مشاغل کاذب بکاهد.

    وی با اشاره به اینکه خدمات بنیاد مسکن را باید در بخش‌های مختلف چون مقاوم‌سازی مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و انجام عملیات بهسازی تعریف کرد، افزود: بنیاد مسکن استان به عنوان یکی از دستگاهای فعال در این زمینه توانسته خدمات ارزشمندی به ساکنان روستاهای ارائه دهد.

    مدیرکل بنیاد مسکن در همدان با بیان اینکه امسال مبلغ تسهیلات مقاوم‌سازی منازل روستای از 15 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش یافته است، یادآور شد: هر چند مبلغ 20 میلیون تومان امسال برای ساخت مسکن مقاوم‌سازی شده، ناکافی است.

    وی افزایش تسهیلات ارزان‌قیمت مسکن روستایی را موجب شتاب بیشتر در ساخت و ساز روستاها دانست و ادامه داد: امسال سهمیه واحدهای مقاوم‌سازی شده در استان همدان 12 هزار واحد است.

    ظفری افزود: اعتبار تخصیصی برای ساخت این واحدها در استان همدان حدود 231 میلیارد تومان است که به هر واحد مسکونی حدود 20 میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت با کارمزد پنج درصد اختصاص می‎یابد.

    وی با بیان اینکه در یک‎هزار و 41 روستای دارای سکنه 20 خانوار به بالای استان 175 هزار واحد مسکونی شناسایی شده است، گفت: بالغ بر 199 هزار خانوار در این واحدها ساکن هستند.

    مدیرکل بنیاد مسکن در استان همدان تاکید کرد: در روستاهای استان همدان حدود 20 هزار خانوار مسکن ندارند و یا فاقد مسکن مناسب هستند که بنیاد مسکن به دنبال حل این مشکل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار