مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد :

بهره مندی ۶۷ هزار خانوار روستایی آذربایجان غربی از مسکن مقاوم

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی در استان تاکنون ۶۷ هزار خانوار روستایی از نعمت مسکن مقاوم بهره مند شده‌اند.

بهره مندی ۶۷ هزار خانوار روستایی آذربایجان غربی از مسکن مقاوم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری تسنیم ، ایوب عزیزی امروز در دیدار با جمعی از خیرین مسکن ساز آذربایجان غربی اظهار داشت: در خانه سازی برای اقشار نیازمند به توصیه امام خمینی (ره) باید به سه شاخصه زمین مناسب و بدون مشکل، مصالح مرغوب و به اندازه نیاز و منابع مالی توجه کافی وجود داشته باشد.

    وی تصریح کرد: با رعایت این سه شاخصه می‌توان امیدوار بود که در ساخت مسکن برای اقشارکم درآمد از شروع تا اتمام با مشکلات و موانعی روبرو نخواهیم شد.

    عزیزی گفت: بی توجهی به اصل یاد شده هزینه‌های سربار شده و در نهایت نارضایتی مخاطبین را در پی می‌آورد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: از اصلی‌ترین وظایف بنیاد مسکن تأمین مسکن مردم نیازمند به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم است و در این میان همگان مطلع هستند که اکثر واحدهایی مسکونی روستایی آذربایجان غربی فرسوده و بی دوام هستند که در زمان سوانح عمق فاجعه نمایان می‌شود.

    وی تصریح کرد: اگر بتوانیم با هر راهکاری حتی یک خانوار را تشویق کنیم که با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه سرپناهی مطمئن برای خود احداث کند علاوه بر اجر معنوی، تلفات جانی و مالی عده کثیری از هموطنان نیز را کاهش داده‌ایم.

    عزیزی اظهار داشت: از سال 84 که طرح بهسازی مسکن روستایی شروع شده تعداد 67 هزار خانوار از نعمت مسکن مقاوم و زیبا برخوردارشده اند و هم اینک برای تشویق متقاضیان برای ساخت مسکن با کیفیت، طراحی‌های جذاب و توأم با نوآوری ارائه می‌شود.

    وی گفت: حفظ و ارتقاء روحیه بسیجی و انقلابی در کارها و استمرار در خدمت رسانی به مردم تا حصول به نتیجه نهایی رضای خداوند و شهروندان را به دنبال می‌آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار