مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود:

۷ هزار و ۵۰۰ جلد سند روستایی در ایجرود صادر شده است

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود گفت: تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ جلد سند روستایی در شهرستان ایجرود صادر شده است.

۷ هزار و ۵۰۰ جلد سند روستایی در ایجرود صادر شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، جواد تقی‌بیگلو ، اظهار داشت: در مجموع واحدهای مسکونی مهر در شهرستان ایجرود به صورت خود مالکی بوده که در حال حاضر این پروژه‌ها احداث و به اتمام رسیده است.

    وی با اشاره به اینکه در مجموع تعداد واحدهای مسکونی مهر احداث شده در شهرستان ایجرود 165 واحد بوده است، تصریح کرد: پروژه خیر سازی نیز در شهر زرین‌آباد در دست احداث بود که در حال حاضر به پایان رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود در زمینه احداث واحدهای مسکونی ویژه معلولین نیز با تاکید بر اینکه سهمیه شهرستان ایجرود به منظور احداث واحدهایی ویژه خانواده‌های دارای دو معلول، 9 مورد است، اضافه کرد: این واحدها در روستاهای شهرستان احداث خواهد شد.

    *احداث واحدهای مسکونی ویژه خانواده‌های با دو معلول در ایجرود

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پرونده‌های متقاضیان واحدهای مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلول به بانک‌های عامل معرفی شده و قرارداد مورد نظر بین آنها منعقد شده است، یادآور شد: مراحل اجرایی این پروژه نیز آغاز شده است.

    *دریافت پایان کار بیش از 4000 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده

    تقی‌بیگلو با بیان اینکه در زمینه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان ایجرود نیز با تاکید بر اینکه سهمیه مشخص شده برای سال گذشته مقاوم‌سازی 150 تا 200 واحد بوده است، ادامه داد: تاکنون 4 هزار و 175 واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده، پایان کار خود را دریافت کرده‌اند.

    *صدور 7 هزار و 500 جلد سند روستایی در ایجرود

    وی در ادامه با اشاره به صدور 7 هزار و 500 جلد سند روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود، خاطر نشان کرد: این کار با همکاری و مشارکت اداره ثبت اسناد و املاک صورت گرفته است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود با بیان اینکه اسناد صادر شده متعلق به 52 روستای شهرستان بوده است، ادامه داد: در شهرهای حلب و زرین‌‌‌آباد نیز حدود 930 جلد سند صادر شده است.

    وی با تاکید بر اینکه صدور اسناد روستایی ویژه اماکن روستاهای شهرستان ایجرود در سال جاری نیز در دستور کار است، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته 350 جلد سند روستایی و 100 جلد سند شهری در سال جاری توسط اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صادر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار