مدیران خودروعصر اعتبار

دومین پل هوایی در محمدیه با ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته می شود

عصر ساختمان- شهردار محمدیه گفت: دومین پل هوایی در شهر محمدیه برای تردد آسان و ایمن شهروندان ساکن در محمدیه و مهرگان با ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار در مدت یک سال ساخته می شود.

دومین پل هوایی در محمدیه با ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، حسین بهزادپور در هنگام بازدید معاون عمرانی استانداری قزوین از پروژه های در دست ساخت شهر محمدیه گفت: امروز در بازدید از پروژه های عمرانی روند اجرای کارها مورد ارزیابی معاون محترم عمرانی قرار گرفت و ابراز رضایت مسئولان از پیشرفت کارها انگیزه خدمتگزاران را برای تداوم و تسریع در کار دو چندان می کند.

    وی افزود: پل هوایی امام علی(ع) درشمال غربی محمدیه بر روی اتوبان با اعتباری بالغ بر165 میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی انصار درحال احداث است.

    بهزادپور هدف ازاجرای این پل را بهبود دسترسی ساکنان ناحیه شهری مهرگان به شهرهای قزوین، تهران وحومه همچنین ارتباط این شهربا محمدیه ذکر کرد که در مدت یک سال ساخته می شود.

    شهردار محمدیه تصریح کرد: پروژه ساختمان دادگستری از دیگر طرح هایی است که عملیات اجرایی آن به شهرداری محمدیه
    واگذار شده است.

    بهزادپور یادآورشد: برای احداث این ساختمان ضمن توافق با دستگاه قضایی استان متعهد شده ایم تا پایان سال آن را تکمیل کنیم که برای ساخت آن در زمینی به مساحت 3 هزارمترمربع  و زیربنای2هزارمترمربع بالغ بر2 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

    وی گفت: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی برخوردار است.

    بهزادپور در خصوص اجرای پروژه دارالقرآن هم گفت: این پروژه به منظور تامین سرانه های فرهنگی ومذهبی شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای 1300 متر مربع در دوطبقه درحال احداث است که زمین آن را اداره راه و شهر سازی استان تامین کرده است.

    وی همچنین به پروژه اجرا شده توسط بخش خصوصی وسرمایه گذاری در مجتمع تجاری نگار اشاره کرد وافزود: این پروژه  دارای هایپر مارکت در دو طبقه، دو تالار پذیرایی به ظرفیت بیش از یک هزار نفر، دوطبقه پارکینگ و یک طبقه واحدهای تجاری و در بام ساختمان نیز رستوران است.

    بهزادپور اظهارداشت: این مجتمع در ماه آینده همزمان بامیلاد امام رضا (ع) به بهره برداری خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار