مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۱۰۰۰خانه هلال درهفته دولت

پرداخت ۱۰۰دلار به خانوارهای دارای خانه ناتمام درزلزله کرمانشاه

عصر ساختمان- سخنگوی جمعیت هلال احمر از افتتاح ۱۰۰۰ خانه هلال به مناسبت هفته دولت خبر داد.

پرداخت ۱۰۰دلار به خانوارهای دارای خانه ناتمام درزلزله کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمد نصیری در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود که در محل سازمان داوطلبان برگزار شد، گفت: یکی از ماموریت‌ها و کارویژه‌هایی که دکتر همتی از بدو حضور در جمعیت هلال احمر پیگیری کردند ، بحث خانه‌های هلال بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده همزمان با هفته دولت 1000 خانه جدید هلال در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

    وی افزود: با احتساب 1400 خانه هلالی که از قبل در کشور فعال بود، تعداد خانه‌های هلال به 2400 مورد خواهد رسید که این روند ادامه خواهد داشت.

    آیا هلال واکسن کرونا وارد می‌کند؟

    نصیری در ‌پاسخ به پرسش ایسنا در مورد آمادگی هلال احمر برای پیش خریدو واردات واکسن کرونا گفت:  در مورد واردات واکسن کرونا اگر این موضوع قطعیت پیدا کرده و به تایید سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت برسد ما این آمادگی را داریم که برای خرید و واردات واکسن اقدام کنیم. اما در حال حاضر با توجه به اینکه تایید قطعی صورت نگرفته، اقدامی نشده است.

    واریز 100 دلار به حساب خانوارهای دارای خانه ناتمام در زلزله کرمانشاه

    نصیری از آزادسازی 500 هزاردلار از کمک‌های نقدی خارج از کشور خبر داد و گفت: این مبلغ برای سال‌های مختلف بود، حدود 150 هزار دلار آن برای موضوع زلزله کرمانشاه و حدود 100 هزار دلار برای سیل و مابقی برای کووید19 بود.

    وی با بیان اینکه میزان و میلغ این پرداخت‌ها مشخص است و کمک‌های تعلق گرفته به هر موضوع با دیگری قاطی نخواهد شد ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده برای حدود 1500 خانوار در زلزله کرمانشاه که هنوز ساخت  به اتمام نرسیده 100 دلار واریز خواهد شد.

    به گفته نصیری برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان نیز واریزهایی از محل کمک‌های سیل انجام خواهد شد.

    سخنگوی جمعیت هلال احمر درپاسخ به پرسش دیگر ایسنا مبنی بر اینکه چه میزان از کمک‌های نقدی خارج از کشور باقی مانده گفت: حدود 900 هزاردلار باقی مانده که در حال پیگیری آزادسازی آن هستیم که البته عمده این کمک مربوط به کووید19 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار