مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

پایان اجرای طرح مسکن مهر گلستان تا ۲ سال آینده

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی در طرحی ۲ ساله، همه واحدهای مسکونی مسکن مهر در استان گلستان پایان یافته و به بهره برداری می‌رسند.

پایان اجرای طرح مسکن مهر گلستان تا ۲ سال آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، ابراهیم مبارک‌قدم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان اظهار کرد: در مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت راه و شهرسازی، افزایش کمی و کیفی ترانزیت کالا و مسافر، توجه به سرمایه‌گذاری کریدورهای بین‌المللی، افزایش بهره‌وری در بخش حمل و نقل و توسعه عدالت اجتماعی از مهم‌ترین اهداف اعلام شده است.

    وی افزود: تکمیل و بهره برداری از 591 کیلومتر خط آهن، 120 کیلومتر آزادراه، تکمیل و بهره برداری 1070 کیلومتر بزرگراه و 45 کیلومتر راه اصلی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارتخانه در کشور است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به برش استانی این طرح‌ها در گلستان تصریح کرد: در استان گلستان تکمیل 24 کیلومتر نخست راه‌آهن گرگان تا مشهد برای برگزاری مناقصه امسال در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته و اجرائی می‌شود.

    مبارک‌قدم گفت: بهسازی محور شاهرود، بهسازی محور آق‌قلا به اینچه‌برون، افزایش بهره‌وری حمل و نقل، احداث جاده نفت گنبدکاووس به اینچه‌برون و اجرای مقررات ملی ساختمان از دیگر پروژه‌های استانی است. تکمیل بزرگراه بهشهر - گرگان- قوچان - بجنورد نیز یکی دیگر از طرح‌هاست. اجرای فاز دوم کمربندی گرگان نیز از دیگر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: فاز نخست طرح کمربندی جدید شهر گرگان به طول 15 کیلومتر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم آن به طول 9 کیلومتر از جاده آق قلا تا جاده کردکوی باید اجرائی شود.

    مبارک‌قدم افزود: بهسازی و بازآفرینی کلان شهرها و بافت‌های فرسوده نیز از دیگر برنامه‌های وزارتخانه است که در این راستا بهسازی مرکز محلات شهر گرگان اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به برنامه‌های بخش مسکن گفت: بیشترین سهم اشتغال زایی را پس از بخش کشاورزی بخش مسکن دارد و بیش از 30 درصد از سرمایه ثابت کشور در بخش مسکن است و بخش مسکن موتور محرک اقتصاد داخلی است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: در بخش مسکن در برنامه‌ای 2 ساله همه پروژه‌های مسکن مهر استان گلستان شامل 9150 واحد مسکونی در قالب خودمالکی، تعاونی‌های مسکن و سه جانبه دولتی به پایان می‌رسد.

    مبارک‌قدم تصریح کرد: رونق ساخت و ساز با ارائه تسهیلات، افزایش تسهیلات پرداختی، اعطای تسهیلات ارزان قیمت در بافت‌های فرسوده، حمایت امانی از خرید مسکن و طرح تضمین فروش اقساطی و حمایت از ساخت و ساز و پرداخت تسهیلات به انبوه‌سازان و سازندگان مسکن از مهم‌ترین طرح‌های این بخش است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار