مدیران خودروعصر اعتبار

با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال اجرا شد

توسعه شبکه برق شهری و روستایی کلانشهر اهواز با نصب ۳۶۶ دستگاه ترانسفورماتور

عصر ساختمان:معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از توسعه شبکه برق شهری و روستایی کلانشهر اهواز با نصب ۳۶۶ دستگاه ترانسفورماتور خبر داد.

توسعه شبکه برق شهری و روستایی کلانشهر اهواز با نصب ۳۶۶ دستگاه ترانسفورماتور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، بهرام جولائی اظهار کرد: با برنامه ریزی مستمر مجموعه معاونت مهندسی و با تلاش شبانه روزی گروه‌های مهندسی مناطق و شهرستان‌های تابعه این شرکت با نصب 366 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 104.840 کیلو ولت آمپر نسبت به توسعه شبکه برق شهری و روستایی در کلانشهر اهواز اقدام و به بهره‌برداری رسید.

    وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و نیازسنجی شبکه پس از شناسایی مراکز ثقل بار و همچنین افزایش مصرف در اثر تقاضاهای جدید، پروژه های مختلفی در سطح مناطق و شهرستان‌های تابعه کلانشهر اهواز طی هشت ماه گذشته انجام شده که با این اقدامات موثر ضریب پایداری شبکه و نیز کیفیت ولتاژ مشترکین به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

    معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: در این مدت در راستای توسعه شبکه برق تاکنون تعداد 171 دستگاه پست هوایی به ظرفیت 42.825 کیلو ولت آمپر تجهیز و در مدار قرار گرفته که شبکه در حالت متعادل بار قرار گرفته و پایدار شده است.

    جولائی ادامه داد: همچنین در این مدت جهت اصلاح ظرفیت ترانسفورماتورهای موجود تعداد 81 دستگاه ترانسفورماتور معیوب جمع آوری و نسبت به نصب تعداد 195 دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 62 هزار و 15 کیلو ولت آمپر اقدام شده است.

    وی بیان کرد: طی هشت ماه گذشته در جهت پروژه‌های مذکور تاکنون بیش از 40 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و بالغ بر 31 کیلومتر شبکه فشار متوسط به تاسیسات برق کلانشهر اهواز اضافه شده است.

    جولائی در پایان گفت: پروژه‌های ذکر شده در قالب توسعه و بهینه سازی شبکه و با بودجه‌ای بالغ بر 61 میلیارد و 480 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت تامین شده و این روند در آینده نیز ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار