مدیران خودروعصر اعتبار

برای تامین مسکن مددجویان؛

ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در استان قزوین آغاز شد

عصر ساختمان- ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان در استان قزوین با حضور رئیس کمیته امداد آغاز شد.

ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در استان قزوین آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان در استان قزوین طی مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمدرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن آغاز شد.

    رئیس کمیته امداد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: مقرر شده است تا یک سال آینده این واحدهای مسکونی به نیازمندان تحویل شود و امیدواریم با همت و تلاش و دعای ایتام و نیازمندان، واحدهای مسکونی را به موقع به این عزیزان تحویل دهیم.

    با بیان اینکه تأمین مسکن مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد، افزود: ساخت مسکن محرومان به عنوان یک ضرورت در توانمندسازی مددجویان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

    وی ساخت مسکن نیازمندان را خدمتی پرهزینه برای کمیته امداد و دولت دانست و ادامه داد: امیدواریم با همکاری دولت بتوانیم برای ارتقای وضعیت مسکن مددجویان گامی شایسته برداریم.

    بختیاری با تاکید بر اهمیت ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان در استان قزوین با همکاری دولت و بنیاد مسکن آغاز شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک دولت و مردم نیکوکار، این واحدهای مسکونی در موعد مقرر به نیازمندان تحویل شود.

    معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم از برنامه‌ریزی دولت برای ساخت واحدهای مسکونی برای روستاییان خبر داد و گفت: دولت کار بزرگی را آغاز کرده است تا شاهد ساخت مسکن برای مردم شریف روستاها باشیم.

    نوبخت افزود: واحدهای احداثی با اولویت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی ساخته می‌شود که حمایت و پشتیبانی مالی این اقدام از سوی دولت خواهد بود و واحدهای احداثی با نظارت کمیته امداد در اختیار محرومان قرار می‌گیرد.

    وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 2 هزار واحد مسکونی در فاصله شش ماه احداث می‌شود، بنابراین واحدهای احداثی را در اسفندماه سال جاری بهره‌برداری کرده و تحویل محرومان می‌دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو