مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت یکهزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان بهزیستی گیلان

عصر ساختمان:مدیرکل بهزیستی استان گیلان گفت: با اختصاص تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه از سوی اداره کل بهزیستی استان و نیز بنیاد مسکن یکهزار خانواده مددجو در سطح روستاهای گیلان صاحب خانه می شوند.

ساخت یکهزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان بهزیستی گیلان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، محمدرضا پارسی شامگاه دوشنبه در ضیافت افطاری معلولین آستارا در جمع خبرنگاران گفت: ضیافت افطاری برای معلولین استان گیلان با کمک انجمن ها و کانون های معلولین انجام شده است.
    وی افزود: این ضیافت های افطاری به مناسبت ماه مبارک رمضان بهانه ای برای گوش دادن به دغدغه های معلولین و نیز تلاش در جهت رفع مشکلات این قشر می باشد.
    وی با اشاره به اینکه مطابق رایزنی های صورت گرفته با مدیر کل صدا و سیمای استان راه اندازی بخش خبری برای ناشنوایان در شبکه استانی در دستور کار قرار دارد ، اضافه کرد: بنا به تاکید استاندار گیلان علاوه بر اخبار ناشنوایان، تهیه و پخش ویژه برنامه هایی برای ناشنوایان نیز در اولویت اجرا قرار دارد.
    مدیر کل بهزیستی گیلان در ادامه از آمادگی ساخت یکهزار مسکن روستایی برای مددجویان تحت پوشش خبر داد و بیان کرد: بهزیستی با ارائه 80 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و بنیاد مسکن با ارائه 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در ساخت این تعداد واحد روستایی مشارکت می کنند.
    وی با اشاره به اینکه در صورت مشارکت خیران یکهزار واحد مذکور تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل مددجویان می شود ، خاطرنشان کرد: همچنین خانواده هایی که دو معلول بیش تر دارند از تسهیلات بلاعوض به میزان 320 میلیون ریال بهره مند می شوند.
    وی تعداد خانوارهای شناسایی شده در این حوزه در آستارا را 64 خانوار ذکر کرد و گفت: بهزیستی با ارائه 100 میلیون ریال ، بنیاد مستضعفان 150 میلیون ریال ، انجمن خیرین مسکن ساز 50 میلیون ریال و بنیاد مسکن 20 میلیون ریال در ساخت این واحدهای مسکونی مشارکت می کنند.
    به گفته پارسی 43 هزار نفر معلول و نیز 30 هزار نفر در حوزه اجتماعی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان گیلان هستند.
    300 نفر از مددجویان بهزیستی آستارا شامل زنان بی سرپرست ، معلولین و خانواده های کم درآمد از ضیافت افطاری بهزیستی این شهرستان بهره مند شدند.
    شهرستان 86 هزار نفری آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو