مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش ۶۰ درصدی و چراغ خاموش برق

عصر ساختمان- عضو هیات رئیسه مجلس از افزایش چراغ خاموش قیمت برق انتقاد کرد و گفت: قبوض برق برخی خانواده‌ها در سال جاری نسبت به همان دوره مشابه در سال ۹۸ حدود ۶۰ درصد گرانتر شده است.

افزایش ۶ درصدی و چراغ خاموش برق
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی برق، گفت: وزارت نیرو چراغ خاموش قیمت برق را افزایش داده، به گونه‌ای که قبوض برق برخی خانواده‌ها در سال جاری نسبت به همان دوره مشابه در سال 98 حدود 60 درصد گرانتر شده است.

    نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید به موضوع گرانی بی‌ضابطه برق ورود کند، افزود: وزیر نیرو نیز باید پاسخگوی افزایش چند برابری قیمت برق باشد.

    دولت نباید در افزایش قیمت خدمات پیش قدم باشد

    به گفته عضو هیات رئیسه مجلس علیرغم اینکه یارانه مردم طی 10 سال رشدی نداشته، قیمت برق افزایش چشم‌گیری یافته است.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه دولت نباید در افزایش قیمت خدمات پیش قدم باشد، تصریح کرد: هرچند وزیر نیرو مدعی شده که قیمت برق بیش از 7 درصد گران نخواهد شد اما براساس گزارش‌های رسیده، شاهد افزایش چند برابری قیمت برق هستیم، به گونه‌ای که  بطور مثال هزینه برق خانواده‌ای پیش از این 25 هزار تومان بود اما در حال حاضر با مصرف مشابه به150 هزار تومان رسیده است دولت باید پول اضافه دریافت شده را به مردم بازگرداند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی