مدیران خودروعصر اعتبار

معاون ورزش و جوانان اردبیل خبر داد:

درآمد یک میلیارد تومانی از واگذاری سالن‌های ورزشی

عصر ساختمان- معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سال گذشته از محل واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان درآمد نصیب استان اردبیل شده است.

درآمد یک میلیارد تومانی از واگذاری سالن‌های ورزشی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، بهرام آقاخانی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه سالن‌های ورزشی در مناطق محروم و روستایی در اردبیل اظهار کرد: سال 93 از 127 سالن و اماکن ورزشی بیش از 119 سالن به متقاضیان بخش خصوصی واگذار شد که درآمد حاصل از آن حدود 800 میلیون تومان بوده که صرف تعمیر، تجهیز و توسعه سالن‌های ورزشی شد.

    وی تصریح کرد: در سال 94 نیز از 139 سالن و اماکن ورزشی قابل واگذاری تعداد 129 باب سالن و اماکن ورزشی با رقم درآمدی یک میلیارد و 100 میلیون تومان واگذار شد.
    معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی ورزش و جوانان استان گفت: امسال نیز براساس ماده 88 کار واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی ادامه یافته که امیدواریم بیش از یک میلیارد تومان از این محل درآمد داشته باشیم.

    آقاخانی افزود: ما در سال‌های گذشته از فصل پنجم کمک‌هایی را به هیأت‌های ورزشی شاهد بودیم که در سال 89 با ممانعت استاندار وقت از تخصیص این منابع برای کمک به هیأت‌های ورزشی 500 میلیون تومان سال‌های گذشته به هیأت‌های ورزشی قطع شد ولی با تاکید استاندار اردبیل از سال 93 این فصل اعتبارات احیا شده به طوریکه ما در سال 93، 200 میلیون تومان و سال گذشته نیز 300 میلیون تومان از این محل به هیأت‌های ورزشی کمک کردیم که امیدواریم امسال این رقم به مبلغ 500 میلیون تومان سال 89 برسد تا ما در سال‌های آینده بتوانیم این منابع را در کمک به هیأت‌های ورزشی افزایش دهیم.

    وی به کاهش اعتبارات به نسبت سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: اعتبارات ملی ما در سال 93، 800 میلیون تومان بوده که این رقم در سال گذشته به 450 میلیون تومان تقلیل یافت و تمام تلاش ما بر این است تا از ردیف‌های مختلف بتوانیم منابع اعتباری مناسب برای هیأت‌های ورزشی و کمک به توسعه ورزش استان اختصاص دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو