مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

مقاوم‌سازی ۴۹ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در زنجان

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان گفت: حدود ۴۹ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان زنجان مقاوم‌سازی شده است.

مقاوم‌سازی ۴۹ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، محمدرضا شکیبایی ، اظهار داشت: طی سال گذشته 10 مورد پروژه مختلف عمرانی در شهرستان زنجان اجرا شده است.

    وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات هزینه شده برای 10 پروژه مورد نظر طی سال گذشته در شهرستان زنجان حدود یک میلیارد تومان برآورد شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل اجرای طرح هادی بوده که سال گذشته آغاز و به پایان رسیده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه یک باب خانه عالم نیز در حال حاضر در یکی از روستاهای شهرستان زنجان در دست احداث است، اضافه کرد: این پروژه نیز رو به اتمام بوده و پیشرفت قابل توجهی دارد.

    وی با تاکید بر اینکه مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این خانه عالم در شهرستان زنجان 75 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: طی سال گذشته اقدامات و کارهای دیگری نیز توسط اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صورت گرفته است.

    *مقاوم‌سازی 600 واحد مسکونی روستایی در زنجان

    شکیبایی با بیان اینکه مقاوم‌سازی 600 واحد مسکونی روستایی طی سال گذشته هدف‌گذاری شده بود، خاطرنشان کرد: این واحدها از محل اعتبارات سال 93 مقاوم‌سازی می‌شد.

    وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال 94 حدود 49 درصد از واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان زنجان مقاوم‌سازی شده است، افزود: اجرای طرح مقاوم‌سازی در 51 درصد دیگر از واحدهای مسکونی روستاییان این شهرستان در دست اجرا است.

    *اجرای پروژه مسکن ویژه خانواده‌های با دو معلول در زنجان

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پروژه مسکونی مهر 52 واحدی شهر ارمغانخانه نیز احداث و تحویل داده شده است، یادآور شد: پروژه مسکن معلولین زیر نظر اداره کل بهزیستی استان و ویژه خانواده‌های با دو معلول نیز در شهرستان زنجان اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان زنجان به منظور احداث واحدهای مسکونی معلولین 18 مورد بوده است، بیان کرد: این پروژه‌ها با مشارکت اداره کل بهزیستی، بنیاد مستضعفان، فرمان 100 امام(ره) و اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شود.

    شکیبایی با اشاره به اعطای تسهیلات مسکن به مبلغ 15 میلیون تومان ویژه خانواده‌های با دو معلول، اظهار کرد: در حال حاضر برخی از این واحدهای مسکونی پایان کار دریافت کرده و برخی نیز در دست احداث است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو