مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

۵۳۵۷ واحد مسکن مهر در گلستان واگذار می‌شود

تسهیل شرایط واگذاری واحدهای مسکن مهر استان

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از آماده بودن ۵۳۵۷ واحد مسکن مهر در استان خبر داد و گفت: شرایط چهارگانه برای بهره‌مندی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی حذف شده و همه می‌توانند برای ثبت نام و دریافت این واحدها اقدام کنند.

۵۳۵۷ واحد مسکن مهر در گلستان واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، ابراهیم مبارک قدم اظهار داشت: هم‌اکنون 5357 واحد مسکن مهر در قالب 212 پروژه در شهرهای گرگان، آق‌قلا، علی آبادکتول، آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی، کلاله، مینودشت و گنبدکاووس با برخورداری از تسهیلات کم‌بهره ساخته شده و یا در حال ساخت است که متقاضیان می‌توانند تا پایان شهریور ماه سال جاری با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی این شهرستان‌ها و انجام مراحل ثبت نام و تکمیل آورده سهم متقاضی، از این واحدها بهره‌مند شوند.

    وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی قابل واگذاری استان در بخش های خودمالکین، اجاره داری 99 ساله و تفاهم نامه سه جانبه است، گفت: متقاضیان برای دریافت فهرست کامل این واحدها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به آدرسWWW.golestanrud.ir  مراجعه کرده و از تعداد، درصد پیشرفت فیزیکی و آدرس دقیق پروژه و مبلغ تقریبی آورده متقاضیان به همراه فرم تقاضای ثبت نام مطلع شوند.

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهارکرد: برای پروژه‌های سه جانبه افتتاح حساب به نام متقاضی در بانک عامل و پرداخت بخشی از سهم آورده خود به صورت نقدی در مدت 7 روز از تاریخ اعلام و پرداخت بقیه آن در موعد مقرر با رعایت قوانین و مقررات مربوطه الزامی است.

    وی ادامه داد: در پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد مبلغ آورده اولیه متقاضی متناسب با پیشرفت فیزیکی واحد است.

    مبارک قدم گفت: قیمت نهایی واحدهای پروژه های سه جانبه نیز براساس قیمت تمام شده و مطابق با دستورالعمل های مرتبط در نقاط مختلف اعلام می شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، به همراه داشتن اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و کپی آن و تکمیل فرم تقاضای ثبت نام متقاضیان و در صورت انتخاب از پروژه‌های تعاونی‌ها معرفی‌نامه از شرکت تعاونی پس از تائید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واریز وجه مورد نظر توسط متقاضی را هنگام ثبت نام الزامی دانست.

    وی افزود: ساخت 52 هزار و 244 واحد مسکن مهر در استان گلستان تعهد شده بود که با افتتاح  42 هزار و 610 واحد از ابتدا تا پایان سال 94، بیش از 82 درصد تعهدات انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو