مدیران خودروعصر اعتبار

فلاح جلودار، در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال تاکید کرد:

فقط به افراد بومی اجازه ساخت و ساز در مناطق جلگه‌ای داده می‌شود

عصر ساختمان:ساخت‌وسازها در اراضی جلگه‌ای استان، تنها باید توسط افراد بومی، انجام شود.

فقط به افراد بومی اجازه ساخت و ساز در مناطق جلگه‌ای داده می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایلنا از ساری، ربیِع فلاح جلودار، در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان  که با حضور معاون توسعه و کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح تکاپو در برخی از استان‌های کشور اجراشده است، ما نیز از اجرای این طرح در استان استقبال می‌کنیم.

    وی افزود: برای اجرای این طرح در مازندران لازم است تا با تمرکز بر روی یک پروژه هدفمند که مراقبت و نظارت آن بصورت علمی است توجه بیشتری شود.

    استاندار مازندران با  اشاره به اینکه مرکبات از قابلیت های بخش کشاورزی در استان است  گفت که می توان با تمرکز براین محصول در رشد و پویایی اقتصاد هدف گذاری کرد.

    فلاح با بیان اینکه امروزه در بسیاری از کشورها چند میلیارد شغل با تمرکز و هدف گذاری بر پروژه ای که قابلیت  ارتقای اقتصاد را دارند ایجاد می شود، عنوان کرد: ما نیز می توانیم با شناسایی این ظرفیت در استان در ارتقای اقتصاد سهم بسزایی داشته باشیم.

    فلاح ادامه داد: استان مازندران دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی و گردشگری است که با توجه به کاهش نرخ بیکاری و بهره‌گیری از توانمندی‌های استان، اجرای طرح توسعه کسب‌ وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) در مازندران ضرورت می‌یابد.

    استاندار مازندران،  با اشاره به توسعه نامتوازن  و بیان اینکه  ساخت‌وسازها در اراضی جلگه‌ای استان، تنها باید توسط افراد بومی، انجام شود بر ضرورت قانونی شدن این موضوع و ممنوعیت ساخت‌وساز توسط افراد غیربومی، تأکید کرد و قانونی شدن آ را یک امر الزامی دانست.

    وی افزود: پروژه هایی چون "ای سی تی"و "ای تی" که قابلیت ایجاد اشتغال در استان را دارد بایستی بر آن تمرکز کرده و پروژ هایی که قابلیت توسعه  گردشگری دارند ویژه دیده شود.

    فلاح با بیان اینکه میزان مطالبات بانوان در استان بیشتر از دیگر استانهاست بنابراین باید تدابیری در جهت ایجاد اشتغال این قشر از جامعه باید در استان اتخاذ شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار