مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار سلطانیه:

ممنوعیت ساخت‌ و ساز در عرصه‌های شهر سلطانیه سبب افزایش مهاجرت شده است

عصر ساختمان:شهردار سلطانیه به مشکلات ناشی از ممنوعیت ساخت و ساز در عرصه‌های سلطانیه اشاره کرد و گفت: افزایش مهاجرتها در این شهر به سبب محدودیتهای موجود در ساخت و ساز است.

ممنوعیت ساخت‌ و ساز در عرصه‌های شهر سلطانیه سبب افزایش مهاجرت شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، محمود کلانتری ، با بیان اینکه راهکارهای لازم به منظور برطرف کردن مشکلات ناشی از ممنوعیت ساخت و ساز در سلطانیه باید احصا شود اظهار داشت: از جمله مشکلات موجود افزایش مهاجرتها در سلطانیه است.

    وی با تاکید بر اینکه ممنوعیتهای ساخت و ساز در عرصه‌های سلطانیه شهرداری را با یک تقابل مستقیم و ناخواسته با شهروندان مواجه کرده است عنوان کرد: متاسفانه این محدودیتها و در برخی از مناطق ممنوعیتهای اعمال شده امکان ساخت و ساز را از اهالی منطقه سلب کرده است.

    شهردار سلطانیه با اشاره به اینکه به سبب مشکلات در احداث بناها و عدم پیشرفت در شهر مهاجرت از آن به راحتی انجام می‌شود ابراز کرد: در حال حاضر شهر گردشگری سلطانیه هیچگونه پیشرفتی به لحاظ ساخت و ساز در طول چند سال گذشته نداشته است.

    وی با بیان اینکه ممنوعیت ساخت و ساز در طول دهه‌های گذشته به زیان شهر تاریخی و گردشگری سلطانیه شده است بیان کرد: در حال حاضر در شهر توریستی و گردشگری سلطانیه یک هتل برای اسکان توریست‌ها وجود ندارد.

    کلانتری به کاهش درآمد شهرداری از محل صدور پروانه‌های ساخت و ساز اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته در حدود 40 مورد پروانه ساخت در سلطانیه صادر شد.

    وی با تاکید بر اینکه متاسفانه میراث فرهنگی در بیش از 90 درصد عرصه‌های شهر محدودیت و در برخی از مناطق ممنوعیت در ساخت و ساز ایجاد کرده است تصریح کرد: ممنوعیت ساخت و ساز دهها هکتاری برای شهر کوچک سلطانیه سبب پس روی آن می‌شود.

    شهردار سلطانیه با اشاره به اینکه بر روی بخش قابل توجهی از عرصه‌ها اقدامات خاصی انجام نشده و در حال حاضر به یک خرابه تبدیل شده‌اند گفت: این مکانهای تاریخی با کوچکترین طوفان از بین می‌روند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار خیابان یک طرفه در اطراف بنای سلطانیه وجود دارد خاطرنشان کرد: شهرداری نیز در انجام پروژه‌های خود با مشکلات ناشی از ممنوعیت ساخت و ساز مواجه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو