مدیران خودروعصر اعتبار

چرا باید هتل آتامان قشم را برای اقامت انتخاب کرد؟

عصر ساختمان- قشم از آن دست مقصدهای گردشگری است که جاذبه های زیادی را در خود نهفته است. از دره ستارگان و رازهای آن تا جزایر هرمز و هنگام که در همسایگی این جزیره زیبایی های خود را به رخ می کشند.

چرا باید هتل آتامان قشم را برای اقامت انتخاب کرد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، خوشبختانه اقامت در قشم به نسبت برخی مقاصد پرطرفدار دیگر چندان گران نیست و این خبر خوبی برای مسافران است. قشم هتل های خوبی دارد که توانسته اند رضایت مهمان ها را جلب کنند. یکی از آنها هتل آتامان قشم https://jainjas.com/hotel_Qeshm-Ataman است. اگر تا به حال تجربه اقامت در این هتل را نداشته اید، جااینجاس شما را به خواندن مطلب زیر دعوت می کند.

    واحدهای اقامتی هتل متنوع و مجهز هستند
    در پاسخ به این سئوال که چرا باید هتل آتامان قشم را برای اقامت انتخاب کرد، می توان نخست به سراغ واحدهای اقامتی آن رفت. 58 باب اتاق و سوئیت که در 7 طبقه پراکنده شده اند، یعنی از شلوغی خبری نیست. اینکه هتل در سال 1396 تأسیس شده هم نشان از این دارد که فرسودگی و امکانات کهنه و قدیمی در آن جایی ندارد. حالا که خیالتان از بابت آرامش و تازه نفس بودن هتل آسوده شد، سری به اتاق ها می زنیم.

    اتاق ها شامل دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهارتخته و نیز سوئیت های VIP رویال سه نفره، دوخوابه چهارنفره و یکخوابه دونفره می شوند. بنابراین فضای این واحدها هم برای اقامت های دونفره مناسب است و هم اقامت های خانوادگی. فضای دلباز و نورگیر سوئیت ها که با مبلمان، میزتوالت، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان تجهیز شده حسِ بودن در خانه را به شما القا می کند. ضمن اینکه در برخی واحدها مثل سوئیت های یکخوابه، دوخوابه و VIP و اتاق های دوتخته دبل و سه تخته شما امکان افزودن تخت اضافه را هم دارید.

    همه چیز برای یک پذیرایی کامل در هتل مهیا است
    این روزها برای بسیاری از مسافران یک نکته مهم پیش از رزرو هتل https://bit.ly/34e0fA4 ، وجود جایی برای غذا خوردن در آن است. در آتامان این امکان به بهترین شکل ممکن برای مهمان ها مهیا شده است. برای مثال سالن صبحانه خوری یک منوی متنوع از غذاهای سرد و گرم را به صورت بوفه سرو می کند. در رستوران هتل هم علاوه بر آراستگی و چیدمان مرتب میز و صندلی ها، رنگ بندی زیبا و دکوراسیون آرامش بخش؛ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت انتظار شما را می کشند. این رستوران در طبقه همکف قرار گرفته و ظرفیت پذیرایی از 70 مهمان را دارد.
    اگر دوست دارید ساعاتی را که در هتل هستید، به نوشیدن یک فنجان قهوه در کافی شاپ بگذرانید؛ کافی شاپ هتل پذیرای شما است. یک مکان دنج با دکوراسیون مدرن و منویی متنوع که لحظه های خوشی را برای شما رقم خواهد زد. بد نیست بدانید که هتل برای ملاقات های کاری شما هم یک بیزینس روم در طبقه منفی یک در نظر گرفته است و حتی سالن کنفرانسی هم در همین مکان به صورت کاملا مجهز میزبان همایش ها و جلسات کاری است.

    هتل موقعیت مکانی خوبی دارد
    هتل محبوب آتامان در میدان امامقلی خان قشم، یکی از میدان های بزرگ قشم واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری دارد. مثلا در همین میدان یک بازار سنتی به نام بازارچه اماملی خان وجود دارد که از قدمت زیادی برخوردار است. فاصله هتل تا مکان های دیدنی قشم هم اندک است. برای مثال تا دره ستارگان تنها 21 دقیقه، تا قلعه پرتغالی ها 8 دقیقه و فاصله تا مراکز خریدی مانند بازار قدیم قشم 9 دقیقه، سیتی سنتر یک و دو 3 دقیقه و بازار ستاره 5 دقیقه است.
    ممکن است دلتان بخواهد برای صرف غذا رستوران های قشم را امتحان کنید. در این صورت هم فاصله برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. رستوران نعیم با میگوهای پفکی خوشمزه خود تنها سه دقیقه از هتل دور است یا در مدت 8 دقیقه می توانید از هتل به رستوران سنتی و محبوب خاله برسید.

    رزرو هتل آتامان قشم در جااینجاس
    همانطور که دیدید هتل آتامان یکی از بهترین و مجهزترین هتل های قشم است. برای رزرو این هتل شما می توانید به صفحه آن در جااینجاس مراجعه کرده و بعد از بررسی کامل اطلاعات از جمله قیمت هتل آتامان قشم رزرو خود را نهایی کنید. خوشبختانه هر آنچه که می تواند تصمیم شما را در انتخاب هتل آگاهانه تر کند، در این صفحه گردآوری شده است. برای مثال نظرات کاربران به صورت بی طرفانه انعکاس داده شده تا شما از تجربه ملموس سایر کاربران هم بهره مند شوید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار