مدیران خودروعصر اعتبار

طرح جهش تولید مسکن به زودی نهایی می‌شود

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر طرح جهش تولید مسکن برای چکش کاری بیشتر در کمیسیون عمران با حساسیت بیشتر در حال بررسی است تا یک طرح پخته تقدیم صحن علنی شود.

طرح جهش تولید مسکن به زودی نهایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، طبق اعلام ‌پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای تصویب طرح جهش تولید مسکن، گفت: پس از تصویب دو فوریت این در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، کلیات آن نیز به تصویب رسید و پس از آن برای بررسی جزئیات به کمیسیون عمران ارجاع داده شد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه بررسی جزییات طرح جهش تولید مسکن بلافاصله در دستور کار کمیسیون عمران قرار گرفت، گفت: بررسی جزئیات طرح در مراحل نهایی قرار دارد و‌کمیسیون عمران مصمم است هر چه سریعتر این طرح را به صحن علنی برساند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی این طرح در جلسات این کمیسیون با حضور مسئولان دولتی و اعضای شورای نگهبان افزود: مهمترین ایرادی که به طرح گرفته شده نکته مربوط به تامین مالی طرح است. موضوعی که دولت هم دغدغه آن را داشت.

    وی ادامه داد: در حال حاضر طرح جهش تولید مسکن برای چکش کاری بیشتر در کمیسیون عمران با حساسیت بیشتر در حال بررسی است تا یک طرح پخته تقدیم صحن علنی شود.

    فیروزی پوربادی با اشاره به محدودیت های زمانی ایجاد شده در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس ناشی از محدودیت‌های کرونایی گفت: این موضوعی کمی در کند شدن روند بررسی طرح در کمیسیون عمران موثر بوده اما در تلاش هستیم هر چه زودتر این طرح را نهایی کنیم.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم به پایگاه خبری بانک مسکن، گفت: در فرایند بررسی جزییات طرح از همفکری و مشارکت مسئولان در بدنه دولت نیز استفاده خواهد شد تا طرح جهش تولید مسکن با کمترین ضریب خطا تهیه شود.

    فیروزی پوربادی تاکید کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده برای بخش مسکن در سال‌های اخیر و به تبع آن کاهش قدرت خرید اقشار متوسط و دهک‌ های پایین درآمدی جامعه باید با کمک مجلس و دولت در زمینه تسهیل تامین مسکن اقداماتی صورت گیرد تا از بن بست خرید مسکن برای بخش زیادی از جامعه جلوگیری شود.

    وی افزود: بنابراین مجلس مصر است پیشنهاداتی را ارائه دهد تا مسکن به تدریج از شرایط فعلی خارج شود.

    این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تا طرح جهش تولید مسکن هر چه زودتر در این کمیسیون نهایی و به صحن علنی تقدیم شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو