مدیران خودروعصر اعتبار

تشکیل تعاونی مسکن ویژه قالیبافان

عصر ساختمان- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از تشکیل تعاونی مسکن ویژه قالیبافان خبرداد و گفت: قالیبافانی که نیاز به صدور یا تمدید کارت قالیبافی دارند بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین می توانند درخواست خود را در سایت اتحادیه ثبت و کارت قالیبافی دریافت کنند.

تشکیل تعاونی مسکن ویژه قالیبافان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عبداله بهرامی اظهار کرد: طی مکاتباتی که با اداره کل تعاون استان تهران داشتیم مقرر شد به منظور تامین مسکن و خانه دار شدن بافندگان فرش، اولین تعاونی مسکن اختصاصی برای قالیبافان در استان تهران تشکیل شود که پس از راه اندازی آن را به شکل تعاونی فراگیر در سطح کشور گسترش داده و از زمینهایی که می توان به صورت ملی در اختیار گرفت برای ساخت و ساز استفاده خواهیم کرد.

    به گفته وی، با توجه به آنکه تاکنون هیچ پروژه مسکنی برای قالیبافان در سطح کشور تعریف نشده و ساخت مسکن برای قالیبافان مغفول مانده بود، تشکیل این تعاونی گام بزرگی در جهت حل مشکل مسکن قالیبافان خواهد بود.

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف تصریح کرد: متقاضیانی که عضو اتحادیه هستند و کارت قالیبافی دارند، می توانند با مراجعه به سایت اتحادیه به طور آنلاین و بدون حضور فیزیکی ثبت نام کنند تا پس از تشکیل تعاونی و خرید زمین فاز ساخت مسکن آغاز شود.

    بهرامی ادامه داد: پروژه دیگری که در دست اقدام است، تحویل 400 واحد مسکونی به قالیبافان در ماهدشت کرج است که قبلا برای ثبت نام به متقاضیان فراخوان داده بودیم و بخشی از واحدها واگذار شد و برای مابقی واحدها که آماده تحویل است، پس از اتمام محدودیتهای کرونایی اقدام خواهد شد.

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از امکان صدور کارت قالیبافی به شکل اینترنتی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی نیازی به مرجعه حضوری افراد نیست و قالیبافانی که نیاز به صدور یا تمدید کارت قالیبافی دارند می توانند به شکل مجازی و آنلاین به سایت اتحادیه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. داشتن کارت قالیبافی در بحث بیمه قالیبافان موثر است و پس از صدور کارت به کدپستی افراد ارسال می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار