مدیران خودروعصر اعتبار

۶۳ مورد ساخت وساز غیرمجاز در منطقه ۱۰ کرج متوقف شد

عصر ساختمان:مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: ۶۳ مورد ساخت وساز غیرمجاز طی سه ماه گذشته در این منطقه متوقف شد.

۶۳ مورد ساخت وساز غیرمجاز در منطقه ۱۰ کرج متوقف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، عباس کمالی روستا ، افزود: طی این مدت جمع آوری مصالح ساختمانی 19 مورد، تخریب املاک دارای تخلف 26 مورد،ارجاع پرونده به کمیسیون ماده صد 18 مورد وجمع آوری لوازم از املاک دارای تخلف 45 مورد انجام شد.
    وی بیان داشت: شرکت در اجرای طرح های مشترک بین مناطق 9 مورد، بازدید های ملکی 47 مورد و رسیدگی به نامه های جلوگیری از کار صادره از شهرسازی 480 مورد از جمله اقدامات منطقه 10 طی سه ماه گذشته بوده است.
    وی، رویکرد جدی شهردار این کلانشهر مبنی بر جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز را یادآور شد و عنوان کرد: این مهم با جدیت از سوی مسئولان ذیربط به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری پیگیری می شود.
    وی با اشاره به موقعیت جغرافیائی و تراکم جمعیتی منطقه 10 کرج اظهارداشت: این منطقه از جمله مناطق مهاجر پذیر با قومیت های مختلف است که این موضوع منطقه را تبدیل به یکی از مناطق پرساخت وساز کرج کرده است.
    وی از نظارت جدی بر ساخت و سازهای منطقه خبرداد و تاکید کرد: این مورد با جدیت از سوی مسئولان ذیربط پیگیری می شود و به محض مشاهده نیز طبق قانون برخورد می شود.
    مدیر منطقه 10 شهرداری کرج از شهروندان خواست تا به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر و خسارات احتمالی؛ اصول شهرسازی و ایمنی و حقوق شهری و شهروندی را قبل از هرگونه ساخت و ساز در سطح منطقه رعایت کرده و پس از آن نسبت به اخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری اقدام کنند.
    کمالی روستا افزود: جمع آوری 750 مورد بنرپایه دارغیرمجاز،خودروهای فرسوده چهار مورد ،122 مورد رفع سدمعبر،32 مورد جمع آوری وانت بار وچرخی، 180 مورد رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه 137 در مورد ایجاد سدمعبر، 40 مورد جمع آوری ترازو،12موردجمع آوری بلندگو و پاکسازی معبر عمومی از دیگر اقدامات بوده است.
    وی در خصوص ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی محیطی دراین منطقه افزود: 110 مورد صدرو اخطار به اصناف دارای تابلوهای غیرمجاز، 100 مورد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز ساماندهی و جمع آوری شده است.
    وی با اشاره به اینکه زیباسازی های بصری در شهر تاثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: دوهزار متر طول رنگ آمیزی دیواری و امحا دیوار نویسی ها،32 هززار متر طول رنگ آمیزی جداول،رنگ آمیزی المانهای شهری،140 مورد شناسایی دیوار نویسی های غیرمجاز توسط واحد زیباسازی منطقه 10 طی این مدت انجام شده است.
    مدیر منطقه 10 شهرداری کرج در خصوص عملکرد سه ماه گذشته واحد ترافیک این شهرداری گفت: 100 هزار مترخط کشی محوری معابر در سطح منطقه ،اجرای 200 بلوک عابر پیاده، نصب پنج عدد چراغ چشمک زن بازودار، نصب 750 عدد انواع تابلو انتظامی، 600 متر طول نرده گذاری جهت ساماندهی گذرگاههای عابر پیاده و 200 عدد باتومی انجام شد.
    کمالی روستا افزود: خاکریزی،تسطیح،کوددهی وکاشت درخت و درختچه وگل در سرحدآباد خیابان شقایق ،بنیاد شهید و کتابخانه مقدس اردبیلی به مساحت 520 مترمربع،کاشت پیاز گل اختر در بلوار ملارد و لچکی ها و نقاط شاخص منطقه به تعداد پنج هزار بوته،کاشت گلهای فصلی در لچکی ها و نقاط مختلف به تعداد 15 هزار گلدان و 400 متر لوله کشی قطره ای آب در بلوار طالقانی و بلوار مشکین دشت توسط واحد فضای سبز منطقه 10 انجام شده است.
    وی در خصوص گزارش عملکرد سه ماه گذشته واحد شهرسازی منطقه 10
    گفت: متراژ کل پروانه های ساختمانی 23هزارو327 مترمربع و تعداد 40 دستور نقشه و 23 فقره پروانه ساختمانی و 67 عدد پایانکار در منطقه 10 صادر شده است.
    وی با اشاره به مبلغ بودجه نقدی و تهاتری در سه ماه گذشته واحد مالی شهرداری منطقه 10 کرج بیان کرد: در این مدت بودجه عمران این شهرداری 198 میلیارد و 415 میلیون و 500 هزار ریال بوده است و 74 میلیاردو 317 میلیون و 874 هزارو 555 ریال درآمد کسب شد.
    مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: لکه گیری و روکش آسفالت 84 هزار مترمربع،زیرسازی 12 هزار مترمربع،جدول گذاری چهارهزار مترمربع و دو هزار مترمربع پیاده روی سازی از جمله اقدامات اجرا شده توسط واحد عمران در سه ماه اول سال 95 می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو