مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در استان سمنان

عصر ساختمان- مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان از پرداخت ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در استان خبر داد.

پرداخت ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در استان سمنان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، حسین حاجی‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت امور شعب بانک مسکن استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: تسهیلات عظیمی برای اجرای طرح‌های مسکن مهر در کشور پرداخت شده که سهم استان سمنان از این میزان، 8 هزار میلیارد ریال بوده که در کل استان سمنان پرداخت شده است.

    وی تصریح کرد: با این تسهیلات، 38 هزار واحد مسکونی مهر در قالب‌های شهری، روستایی و بافت فرسوده ساخته و واگذار شده است.

    مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان ادامه داد: بانک مسکن تنها بانک تخصصی، توسعه‌ای و خدماتی بخش مسکن و ساختمان در کشور بوده که نقش آن در حوزه ساخت‌وساز و خانه‌دار کردن مردم به‌ویژه قشر متوسط بسیار قابل ملاحظه است.

    حاجی‌پور ادامه داد: در سال گذشته نیز با وجود تمام مشکلات و تحریم‌های موجود، بانک مسکن توانسته است گام‌های مؤثری را در زمینه رونق اقتصادی بردارد و در بخش مسکن نیز تلاش‌های زیادی در همین ارتباط صورت گرفته است.

    وی اضافه کرد: رونق بخشی به اقتصاد، خروج از رکود و اقدام و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نیز زمینه‌سازی اجرای این سیاست‌ها از طریق سیاست‌های اعتباری انبساطی اولویت بانک مسکن در سال جاری در استان سمنان است.

    وی گفت: نقش بخش مسکن و ساختمان در اقتصاد کشور بی‌بدیل بوده و حوزه مسکن با 78 بخش اقتصادی پیشین و 56 بخش پسین ارتباط دارد.

    مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان اضافه کرد: سهم بخش مسکن در اشتغال کشور 12 درصد بوده و تعداد شاغلان بخش مسکن و ساختمان نیز 3.1 میلیون نفر است.

    حاجی‌پور ادامه داد: ضعف تقاضا و کمبود تقاضای مؤثر از مهم‌ترین دلایل رکود بخش مسکن در کشور بوده که باید راهکارهای رونقش این بخش اندیشیده شود.

    وی اضافه کرد: تقویت و تحریک تقاضا در بازار مسکن بر اساس طرح‌های مبتنی بر پس‌انداز، افزایش تسهیلات و... نیز از راهکارهای رونق بخشی به بخش مسکن است.

    مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان ادامه داد: طرح پرداخت تسهیلات بدون سپرده و مشارکت مدنی در سه سطح و بر اساس محورهای ده‌گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز در استان سمنان اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار