مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان برای احداث واحدهای مسکونی معلولین استان زنجان

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۴ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان وام بلاعوض برای احداث واحدهای مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلول در استان پرداخت می‌شود.

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان برای احداث واحدهای مسکونی معلولین استان زنجان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، احمد حاجی‌زاده اظهار داشت: در زمینه مسکن خیرساز برنامه‌های مختلفی با همکاری مجمع خیرین استان انجام می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه تفاهمنامه‌ای با اداره کل بهزیستی استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفین منعقد شده است، تصریح کرد: بر اساس این تفاهمنامه مقرر شده است که 107 واحد مسکونی برای خانواده‌های حداقل با دو معلول زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان احداث شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع 5 میلیون تومان توسط خیرین و 10 میلیون تومان نیز توسط اداره کل بهزیستی استان به منظور احداث این واحدها پرداخت می‌شود، اضافه کرد: در مجموع 15 میلیون تومان نیز توسط بنیاد مستضعفان استان به متقاضیان احداث واحدهای مورد نظر اعطا می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در مجموع 30 میلیون تومان به صورت بلاعوض به خانواده‌های با دو معلول زیر پوشش اداره کل بهزیستی به منظور احداث واحدهای مسکونی اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: مابقی هزینه‌ها به صورت تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان اعطا می‌شود.

    حاجی‌زاده مجموع پرداختی‌های مورد نظر به متقاضیان واحدهای مسکونی ویژه خانواده‌های حداقل با دو معلول را در استان زنجان 3 میلیارد و 210 میلیون تومان اعلام کرد.

    وی با اشاره به اینکه آمار خانواده‌های مورد نظر با حداقل دو معلول برای احداث واحدهای مسکونی شهری مشخص و اطلاعات آنها تهیه شده است، ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته 69 واحد مسکونی نیز ویژه خانواده‌های با حداقل دو معلول روستایی احداث می‌شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ابراز کرد: برای احداث واحدهای مسکونی ویژه خانواده‌های با حداقل دو معلول روستایی نیز 2 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 6 میلیون تومان توسط اداره کل بهزیستی استان و 10 میلیون تومان نیز توسط بنیاد مستضعفان استان به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

    وی مجموع مبلغ مورد نظر را برای احداث 69 واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای حداقل دو معلول در روستاهای استان زنجان را یک میلیارد و 240 میلیون تومان اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار