مدیران خودروعصر اعتبار

صنعت آسانسور نیازمند حمایت مسولان است

عصر ساختمان- هنوز در کشور ما سرمایه گذار بزرگی وجود ندارد که انحصارا واردکننده آسانسور باشد بنابراین این صنعت به حمایتهای اصولی دولت وسرمایه گذاران بزرگ نیاز دارد و این در حالیست که ایران در بین کشورهای همسایه دارای رتبه قابل قبولی است.

صنعت آسانسور نیازمند حمایت مسولان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    حسینی مدیر فنی گروه بازرگانی ابراهیمی که در زمینه تولید آسانسور فعالیت می کند؛در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری« عصر ساختمان» گفت: در حال حاضر صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن با رکود طولانی مدت روبرو شده است و گروه بازرگانی ابراهیمی با نواوری تجهیزات آسانسور توانسته به حیات خود ادامه دهد.
    مدیر فنی گروه بازرگانی ابراهیمی دلیل این رکود را کمبود تقاضا در بخش مسکن عنوان کرد و افزود: برای خروج از این رکود ابتدا باید بسترهای مناسبی از جمله ارائه تسهیلات برای افزایش خرید و فروش مسکن مهیا کرد .
    حسینی رکود موجود در بخش ساختمان را مربوط به کل کشور دانست و اظهار کرد: اکثر شرکت های ساختمانی توان فعالیت در این شرایط رکودی را ندارند اما پیش بینی می شود چشم انداز روشنی در انتظار آینده  صنعت ساختمان باشد.
    وی جدیدترین فعالیت شرکت را فروش موتور آسانسور با توان 2.9دهم کیلو واتی عنوان کرد و گفت:ما به عنوان تنها نماینده محصولات آکیش ترکیه توانستیم با وارد کردن موتور های آسانسور و ارائه خدمات پس از فروش این محصولات بقای خود را در این حوزه حفظ کنیم .
    حسینی یادآور شد: این موتور آسانسور توان حمل 10 نفرتا 16 طبقه را دارد.
    مدیر فنی گروه بازرگانی ابراهیمی یکی از ویژگی های بارز این محصول را پایین بودن قیمت آن نسبت به کارایی بالا دانست و گفت: هم اکنون  بازرگانی ابراهیمی با ارائه این خدمات جایگاهی مناسبی بین فعالان آن صنعت کسب کرده است.
    حسینی وجود تکنولوژی آسانسور در کشور را مختص تعداد اندکی در مناطق لوکس دانست و ادامه داد: هنوز تکنولوژی ساختمان و آسانسور در کشور فراگیر نشده است بایستی  تمام پیمانکاران ساختمانی خود را به تکنولوژی روز ساختمان مجهز کنند.
    وی با اشاره به عدم حمایت از صنعت آسانسور گفت: هنوز در کشور ما سرمایه گذار بزرگی وجود ندارد که انحصارا واردکننده آسانسور باشد بنابراین این صنعت به حمایتهای اصولی دولت وسرمایه گذاران بزرگ نیاز دارد و این در حالیست که  ایران در بین کشورهای همسایه دارای رتبه قابل قبولی است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو