مدیران خودروعصر اعتبار

ارسال پیامک پرداخت ۱۶ تا ۳۱ میلیون تومان به مالکان مسکن مهر پردیس

عصر ساختمان- شرکت عمران شهر جدید پردیس با ارسال پیامکی به برخی مالکان مسکن مهر برای پرداخت ۳۱ میلیون تومان به آنها اولتیماتوم داده است.

ارسال پیامک پرداخت ۱۶ تا ۳۱ میلیون تومان به مالکان مسکن مهر پردیس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، طی چند روز گذشته شرکت عمران پردیس با ارسال پیامکی به شرح زیر  به برخی مالکان مسکن مهر به آنها اولتیماتوم داده هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت مبالغی بعضاً تا 31 میلیون تومان اقدام کنند؛

    «احتراماً نامه مهم و فوری در خصوص آورده تکمیلی متقاضیان ثانویه (شهروندان)» در پنل شما قرار گرفته است. لطفاً از بخش ورود متقاضیان (نفر اول) و یا شهروندان منوی نامه‌های شما اقدام فرمایید.

    همچنین شهروندان محترم جهت آگاهی از شماره حساب مربوطه به منوی پرونده شما، بخش مشاهده املاک مهر شما، آیکن مشاهده اولین مالک واحد مراجعه فرمایید. در صورت داشتن هرگونه سؤال با شماره 72436360 تماس حاصل فرمایید.»

    یکی از متقاضیان مسکن مهر دراین‌باره به تسنیم گفت: پنجشنبه گذشته پس از دریافت پیامک با مرکز ارتباطات شرکت عمران پردیس تماس گرفتم که یکی از کارشناس عنوان کرد که همه شهروندان باید یارانه 31 میلیون تومانی را پرداخت کنند.

    وی ادامه داد: گفتم که بنده نفر چهارم هستم که حدود 5 سال قبل مسکن مهر کوزو را خریداری کردم، اگر یارانه‌ای هم پرداخت شده نصیب نفر اول،دوم یا سوم شده و آیا اشتباه نمی‌کنید و این پول عرصه مسکن نیست.

    وی افزود:‌ خانم کارشناس گفت خیر و این یارانه دولتی است و همه باید آن را پرداخت کنند.

    بر اساس مجوز وزارت راه و شهرسازی در فاز 5 و 9 جدید متقاضیان ثانویه مسکن مهر باید 28 میلیون و 507 هزار تومان، فاز 8 بالغ بر 30 میلیون و 497 هزار تومان، فاز 9 قدیم 20 میلیون و 739 هزار تومان و فاز 11،  31 میلیون و 321 هزار تومان پرداخت کنند.

    این مبلغ برای فاز 3،  16 میلیون و 720 هزار تومان است. متقاضیان این فاز حدود 8 سال است که واحدهای خود را دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط هستند.

     بنا براعلام شرکت عمران پردیس انجام نقل و انتقال مسکن مهر، فروش اقساطی، تحویل واحد و... منوط به پرداخت مبالغ ذکر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار