مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

قیمت نهایی مسکن مهر پردیس هفته آینده اعلام می‌شود/ افزایش وام مسکن مهر

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید از اعلام قیمت نهایی مسکن مهر پردیس طی هفته آینده خبر داد و گفت: برای یکسری متقاضیان دارای مشکل بحث افزایش وام مسکن مهر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

قیمت نهایی مسکن مهر پردیس هفته آینده اعلام می‌شود/ افزایش وام مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری تسنیم، محسن نریمان در مراسم افتتاح 4350 واحد مسکونی فاز 11 اظهار داشت: در رابطه با قیمت نهایی فازهای باقیمانده مسکن مهر پردیس جلسات متعددی برگزار شده و کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند. تلاش می‌کنیم در حد وسع مردم قیمتهای جدید را هفته آینده اعلام کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه به طور قطع به اعداد و ارقام مناسبی در این زمینه خواهیم رسید تصریح کرد: تلاش ما قیمتهای حداقلی است تا فشاری به متقاضیان وارد نشود از سوی دیگر کمکهایی را نیز برای پیمانکاران در نظر گرفته‌ایم تا مشکلات آنها را نیز حل کنیم.

    نریمان ادامه داد: پیمانکاران مسکن مهر پردیس با مشکلاتی مواجه هستند که درک درستی از مشکلات دارند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به اینکه 80 هزار واحد مسکن مهر در پردیس جانمایی شده است گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها حدود 85 درصد رسیده است.

    وی با با بیان اینکه 35 هزار واحد در فاز 11 پردیس در حال ساخت است بیان کرد: امروز 4550 واحد با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی از قبیل آب، گاز، برق، مسجد، کلانتری، فضاهای تجاری و ... به صورت رویکرد مرکز - محله افتتاح شد.

    نریمان با اشاره به اعلام آمادگی شرکت عمران برای تحویل این تعداد واحد مسکونی به متقاضیان افزود: مسئله تامین آب تنها مربوط به این 4500 واحد نیست و ما برای کل 35 هزار واحد فاز 11 آب سالم و بهداشتی را تامین کرده‌ایم.

    وی رفع احتیاجات متقاضیان را جزو حقوق شهروندی اعلام کرد و گفت: تا جایی که بتوانیم و در حیطه وظایف شرکت عمران شهرهای جدید باشد با سایر دستگاهها در راستای تامین نیازها اقدام خواهیم کرد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از پیگیری برای افزایش وام مسکن مهر یکسری از متقاضیان که دارای مشکل هستند خبر داد و گفت: در مراحل اولیه این برنامه و اقدام قرار داریم و تلاش می‌کنیم مشکلات متقاضیان را به حداقل برسانیم در این راستا کارهایی در حال پیگیری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار