مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت یک متر مغازه در پاساژهای مهم تهران چند است

عصر ساختمان-در مجتمع تجاری پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است باید برای خرید هر مترمغازه آن ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت.

قیمت یک متر مغازه در پاساژهای مهم تهران چند است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    برای استعلام قیمت مغازه های معروف و لوکس تهران که در پاساژ ها ومراکز تجاری قراردارند به سراغ دفاتر فروش آن مجتمع ها رفتیم، اما نتیجه ای حاصل نشد. از این رو قیمت برخی ازآنها را که جذابیت بیشتری دارند را از کارشناسان معتبر و فعال املاک تهران پرس و جو کردیم.


    کوروش


    ابتدا به سراغ یکی از جدیدترین مجتمع های تهران رفتیم. مجتمع کوروش با 11 سالن سینما با فیلم ها وانیمیشن های متفاوت در کنار فود کورتی عالی و مراکز خرید متنوع به مکانی برای گردش در کنار خرید تبدیل شده  وجوانان زیادی را به سمت خود جذب می کند. در این مجتمع بزرگ که در بزرگراه ستاری واقع شده، قیمت مغازه به ازای هر متر مربع 40 تا 90 میلیون تومان برآورد شده است که متناسب با طبقه و مکان آن متغیر است.


    تیراژه


    درچند سال گذشته که شهر بازی هایی مثل سرزمین عجایب به فراوانی این روزها نبود تا صحبت از شهر بازی سرپوشیده می شد نام تیراژه به زبان می آمد و باعث رونق این مرکز تجاری و تفریحی شد. این روزها قیمت هر متر مربع مغازه این مجتمع تجاری و تفریحی از 50 تا 80 میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

    تندیس


    همچنین در پاساژ تندیس که درمیدان تجریش واقع شده است مغازه های آن با قیمت 65 الی 110 میلیون تومان خرید و فروش می شوند.


    ساختمان پلاسکو


    افزون بر این  در سال های گذشته ساختمان پلاسکو که در دهه 60 و 70 لقب بلند ترین ساختمان تهران را یدک می کشید بهترین مجتمع برای خرید پوشاک به شمار می رفت. در این مجتمع قدیمی واقع درچهارراه استانبول مغازه ها از متری  50 تا 80 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
    پالادیوم


    این در حالی است که در مجتمع تجاری پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است باید برای خرید هر مترمغازه آن 150 الی 200 میلیون تومان پرداخت.


    میلاد نور


    درغرب تهران تا سالهای متمادی مجتمع میلاد نورمحبوب ترین مجتمع تجاری و اداری به شمار می رفت. اما با احداث مجتمع های بزرگ تر و شکیل تردر شهرک غرب کمی از محبوبیت آن کاسته شد. هم اکنون برای خرید ارزانترین مغازه آن با مساحت 20 متر مربع باید 1 میلیارد تومان پرداخت کرد.


    پاساژ محمودیه
    در ضمن اگربه دنبال لوکس ترین ساعت های تهران هستید باید به سراغ پاساژ محمودیه در ابتدای خیابان فرشته بروید. پاساژی که مرکز فروش بهترین برندهای ساعت دنیا است و ساعت هایی با قیمت 30میلیون تومان به بالا در آن به فروش می رسد، هر مترمربع مغازه آن 120 الی 150 میلیون تومان قیمت دارد.
    بازار طلا فروشان


    در انتها به گرانترین مغازه در پاساژهای تهران می پردازیم. همانطور که پیش بینی می شود گرانترین مغازه ها برای فروش گرانترین کالا ها است. درقسمت طلا فروشان بازار بزرگ تهران در خیابان 15 خرداد تا قبل ازرکود در اقتصاد کشورهرمترمغازه آن با قیمت های نجومی 550متری  میلیون تومان به فروش می رسید. این در حالی است که کارشناسان املاک در وضعیت کنونی 450 میلیون تومان را قیمت مناسب برای خرید هر متر مربع مغازه دراین پاساژ تعیین کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار