مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تعاونی های مسکن مهر، ۸۴۲ هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان دادند

عصر ساختمان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تعاونی‌های مسکن مهر ۸۴۲ هزار واحد تعهد شده تحویل مصرف‌کنندگان این واحدها شد.

تعاونی های مسکن مهر، ۸۴۲ هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان دادند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمد شریعتمداری امروز در آئین افتتاح همزمان 286 طرح تعاونی در سراسر کشور، اظهار داشت: 286 طرح در کشور با 2 هزار و 542 هزار میلیارد تومان اعتبار و ایجاد 8300 شغل در کشور ایجاد شده است که اتفاق مبارکی در عرصه تولید و اشتغال است. در سال جاری علاوه بر دهه فجر در هفته دولت نیز در حوزه تعاونی‌ها افتتاح طرح‌های دیگری را داشتیم. 1900 طرح با ایجاد 7600 شغل در دوره‌ای که بنده مسئولیت وزارتخانه را بر عهده داشتم ایجاد شده است.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: در حوزه مسکن نقش اساسی تعاونی‌ها باید به جایگاه اولیه خود بازگردد. وجود تعداد محدودی اختلافات بین اعضا و مدیریت‌های تعاونی‌ها در سراسر کشور نباید ما را از این فکر و فرهنگ که یکی از عرصه‌های خوب تولید مسکن در کشور تعاونی‌ها بوده‌اند و طی تاریخ نقش مهمی در این زمینه داشته‌اند دور کند.

    وی افزود: در تعاونی‌های مسکن مهر 842 هزار واحد تعهد شده تحویل مصرف‌کنندگان این واحدها شد. در دوره‌ی آقای روحانی تحویل مسکن مهر به 92 درصد رسید یعنی در دولت تدبیر و امید بخش اعظم مسکن تعهد شده‌ای که نیمه‌کاره بود به همت استانداران محترم سراسر کشور و مدیریت‌های تعاونی‌های مسکن مهر سراسر کشور و همچنین وزارت راه و شهرسازی تکمیل و به مردم تحویل داده شد.

    وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیان کرد: ایجاد خط اعتباری 7500 میلیارد تومانی برای 75 هزار واحد مسکونی توسط بانک توسعه تعاون از جمله اقدامات خوبی بوده که انجام گرفته است تا با نرخ مطلوبی این منابع در اختیار تولید مسکن در کشور قرار می‌گیرد.

    شریعتمداری در ادامه بیان کرد: به زودی همه‌ی پروژه‌های حوزه تعاونی را با پیشتازی پروژه تأمین مسکن 146 واحدی تعاونی مسکن شهرداری تهران افتتاح می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار