مدیران خودروعصر اعتبار

ایتام روستایی خانه‌دار می‌شوند

عصر ساختمان- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری عنوان کرد: یکی از کارهایی که با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی در حال نهایی شدن است، خانه‌دار کردن ایتام روستایی است.

ایتام روستایی خانه‌دار می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، بزرگترین مراسم " گلریزان ملی" به منظور حامی یابی، جذب و کمک حداکثری مدیران ارشد نظام به ایتام با بعد از ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد. «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در این برنامه اظهار داشت: هیچ اقدامی در برابر خدمت به ایتام قابل مقایسه نیست. عبادت‌های امیرالمومنین(ع) مورد غبطه ملائکه بوده و ایشان همواره به ایتام رسیدگی و با آنها بازی می‌کردند. امیرالمومنین(ع) دو سفارش درباره یتیمان دارند؛ تأمین معیشت، آن هم به صورت مستمر و نیز اکرام و تغذیه روحی یتیم.

    وی اظهار داشت: لازم به ذکر است که رفتن به مدرسه خوب و داشتن آموزگاران لایق حق یتیمان است تا امر نخبه‌پروری امکان‌پذیر شود.

    امام جمعه موقت تهران گفت: حرکت انقلاب ما به دوش مردم بوده و مردم آموزگار ما بوده‌اند و همه ارکان در مسیر احیای یتیم‌نوازی که شیوه امیرالمومنین(ع) بود، گام نهادند. احیای سیره علوی در زمره افتخارات این مردم است و امیدوارم اینگونه مراسمات موثر واقع شود.

    عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما در سخنانی در ادامه این برنامه تاکید کرد: ایمان امری درونی و تقوا یک امر عملی است و ما نیز در سازمان صداوسیما پای کار حمایت از طرح‌های اکرام ایتام کمیته امداد خواهیم بود.

    محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: در بین همه برنامه‌های امداد، طرح‌های توجه به ایتام کار ارزنده و مورد توجهی است و همه نهادها و دستگاه‌ها از این برنامه‌ها حمایت می‌کنند.

    وی با‌ بیان اینکه امروز شرایط ایتام در کشور در وضعیت خوب و مناسبی است، گفت: مردم و دولت همواره پای کار بوده‌اند. یکی از کارهای که با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی در حال نهایی شدن است، خانه‌دار کردن ایتام روستایی است.

    وی اظهار داشت: ما بنا داریم یک پویش راه بیاندازیم  که با کمک دولت و با همکاری نهادهای حاکمیتی این طرح پیش خواهد رفت. امیدواریم بعد از این یتیمی بدون سرپناه در روستاها نباشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار