مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین وضعیت مسکن مهر

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه پیگیری اتمام و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر گفت: تاکنون بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر در سراسر کشور به متقاضیان تحویل شده و تا پایان دولت دوازدهم، پروژه‌های مسکن مهر به اتمام می‌رسند.

آخرین وضعیت مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، احمد اصغری مهرآبادی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه پیگیری اتمام و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر گفت: تاکنون بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر در سراسر کشور به متقاضیان تحویل شده و ما در سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان متولی مسکن مهر از طرف وزارت راه و شهرسازی خود را مکلف می‌دانیم که تا پایان دولت دوازدهم پروژه‌های مسکن مهر بدون مشکل را به اتمام برسانیم.

    احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه تنها از ابتدای بهمن امسال تاکنون بیش از 20 سفر استانی برای بازدید، پیگیری و نظارت بر روند اتمام واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر داشته است، گفت: با تمام توان و نهایت دقت، عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی را در نظر داریم و سعی می‌کنیم مشکلات موجود پروژه‌ها را با همکاری و هم‌افزایی با ارگان‌های ذی‌ربط رفع کنیم.  معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هنوز حدود 100 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور باقی‌مانده گفت: از این تعداد 65 هزار واحد مشکلاتی از جمله مشکلات حقوقی، نبود متقاضی یا پیشرفت فیزیکی زیر 30 درصد دارند که اتمام و تحویل آنها از عهده خارج است ولی بقیه پروژه‌ها را تا پایان دولت به اتمام می‌رسانیم.  وی در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور مدیران کل ادارات راه و شهرسازی برگزار شد، بر ضرورت بررسی مشکلات موردی پروژه‌های باقی‌مانده در استان‌ها تاکید کرد و ادامه داد: تا زمانی که آخرین واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده نشده موظفیم برای اتمام این طرح تلاش کنیم. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص اختصاص خدمات عمومی رفاهی به واحدهای مسکن مهر هم اظهار کرد: تاکنون 393 باب مسجد، 505 واحد آموزشی، 54 واحد درمانی و 76 کلانتری توسط سازمان ملی زمین و مسکن در سراسر کشور به مسکن مهر اختصاص یافته است. مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین گفت: از مجموع 95 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، 88 هزار واحد تکمیل و حدود 7 هزار واحد نیمه تمام باقی‌مانده که تا پایان دولت به اتمام می‌رسد و به متقاضیان تحویل می‌شود.

    مهرآبادی با بیان این نکته که ساخت شهرهای جدید در استان تهران با هدف تنظیم قیمت مسکن در این کلانشهر و ساماندهی جمعیتی مناسب در اطراف تهران صورت گرفت، گفت: تا اتمام تمامی پروژه‌ها و برگزاری جشن اختتام مسکن مهر در سراسر کشور پیگیری و بازدید از این پروژه‌ها را ادامه خواهیم داد. معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید پرند، با مدیرعامل شرکت شهر جدید پرند هم دیدار داشت که در این نشست به بررسی مسائل پیش روی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر پرند پرداختند و تصمیماتی برای تسریع روند اتمام این پروژه‌ها اتخاذ شد.

    براساس اعلام وزارت راه  وشهرسازی، بازدید بعدی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار